Jailbreak iOS 8.0 - 8.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, daar zit dan wel iets in, maar hoe is de laatste Pangu jailbreak dan tot stand gekomen ? Ook door exploit waar iH8sn0w niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ok, daar zit dan wel iets in, maar hoe is de laatste Pangu jailbreak dan tot stand gekomen ? Ook door exploit waar iH8sn0w niet achter staat ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Als een dev een paar kwetsbaarheden kent, bij voorkeur 0Day, dan is het niet zo moeilijk om een iDevice te jailbreaken. Als men er in slaagt om de root partitie R/W te mounten dan heeft men al een jailbreak. Maar dan komt het. Hoe gaat men dat dat in een publieke jailbreak tool implementeren zonder illegale methodes te gebruiken of de auteursrechten van Apple te verkrachten? Daarom duurt het soms lang eer er een jailbreak tool kan ontwikkeld worden. Cfr. de Evasi0n jailbreak tools. Die Chinezen liggen daar allemaal niet wakker van (en de meeste jailbreakers ook niet). |
|
||||
|
||||
Misschien een domme vraag, maar jailbreaken op zich is toch al het verkrachten van de auteursrechten? En je hebt gelijk dat het iemand een worst zou zijn hoe de jailbreak tot stand komt zolang die er maar komt ( incl ik zelf ) mits deze veilig is.
|
|
|||
|
|||
Een jailbreak op zich is niet illegaal. Ik mag met mijn toestel doen wat ik wil. Dat werd een paar jaar geleden ook bevestigd door een Amerikaanse rechter. Ik mag bv. wel geen gestolen en vervallen Apple Enterprise Certicates gebruiken om de jailbreak te injecteren. Dat is wel illegaal.
|
|
||||
|
||||
Wederom duidelijk, bedankt
|
|
|||
|
|||
Is het al mogelijk om IOS8 Te Jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Da's inderdaad het starterspakket...
Je moet wel snel wezen... iOS8.1 wordt niet meer lang ondertekend...
|
|||
|
|||
Ik ben nu bezig met IOS8.1 erop te zetten en dan te jailbreaken
EDIT:: Die link van Pangu die in Beginpost staat is de goeie link? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hmm heb dus IOS8.1.1 gedownload en nu pakt ie m niet...
Laatst gewijzigd door hari050; 19-11-14 om 21:41. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Soms krijg je ook lekker veel hulp van leden..
|
|
|||
|
|||
Alle vragen die jij stelt zijn in dit topic al meerdere keren smakelijk beantwoord.
Een paar berichten terug schreef @Wally: Citaat:
|
|
||||
|
||||
Start from page 1...
Gradually work your way up... Makkie... |
|
|||
|
|||
Hmm oke, even downgraden dan maar.
|
|
||||
|
||||
Nu houden we onze adem nog dieper in...
Je bent de eerste in beide halffronten als je daarin slaagt... Edit : moet nog lukken...(06:59) Laatst gewijzigd door Wally©; 20-11-14 om 07:59. |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
|
|