Jailbreak iOS 8.0 - 8.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL Op iClarified staat een soortgelijk artikel..... Misschien had Apple iOS 8 beter toch niet vrijgegeven voor de A5 toestellen. Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Misschien had Apple iOS 8 beter toch niet vrijgegeven voor de A5 toestellen. Maar in dat geval was het kot ook te klein geweest. Zie wel weer een lichte verbetering op een test iPhone 4S met iOS 8.2b1.
Hoe dan ook: met een jailbreak heeft men voldoende mogelijkheden om een en ander in de gaten houden en eventueel te optimaliseren. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem zojuist even getest, geen last van overdreven traagheid op de 4S. Oké hij is misschien minder snel als mijn 5S maar dit vindt ik geen enkel probleem. Een gesprek aannemen gaat bijvoorbeeld vlekkeloos en zonder vertraging, het direct beantwoorden van berichten overigens ook.
|
|||
|
|||
Zo, jailbreak Cydia zit er op.
Alleen heb ik de helft van die icon's niet meer.. iemand die een oplossing daarvan weet? Ook vind hij geen pakketten.. iemand die hier iets meer van af weet? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Voer een harde reset uit. Als het dan nog niet werkt dan herstel met iTunes naar iOS 8.1. Jailbreak opnieuw met de laatste versie van Pangu. Als de jailbreak klaar is dan laat Cydia zijn werk doen. PS: Cydia is de jailbreak niet, maar dat terzijde. |
|
|||
|
|||
Nee maar via cydia installeer je die jailbreak apps wel.
Maar nu werkt alles |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als men wil semi restoren met behoud van jailbreak dan moet men deze link maar f bekijken Semi-Restore for iOS 5.0-8.1
|
|
|||
|
|||
Citaat:
@Bomans: bedankt voor de tip over iLexRat in een ander topic. |
|
||||
|
||||
Daar had ik idd ook over gelezen op Reddit, maar ook dat het soms niet goed werkt, evengoed toch twee mooie opties
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Semi Restore zal ook wel goed zijn maar dan heeft men een Windows of Linux computer nodig. Goed dat er twee opties zijn: voor elk wat wils. |
|
||||
|
||||
Idd timosha maar op die site zie ik ook voor OSX staan ? Dus is dan toch ook voor Apple gebruikers toch ?..... Die tip van jou ( en Bomans ) ga ik ook gelijk even downloaden.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Virtualhome is ook uit dat is er 1 die ik wel gemist heb
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Klopt t dat als je dat programma gebruikt het restoren erg lang duurt ? ( programma op de tel bedoel ik dan ) Elke keer krijg ik een reboot, zie ik die progress line daarna mijn pincode intoetsen en dat herhaalt zich steeds...
EDIT : never mind heb hem nog kunnen restoren op de normale manier Laatst gewijzigd door daveensannie; 26-11-14 om 18:23. |
|
|||
|
|||
iPad Firmware welke
iPad stond vast opnieuw hersteld, nu wil ik JB welke Firmware moet ik downloaden via Download Firmware (IPSW) Files for iOS Devices staan er zoveel (bomen bos) wie kan mij helpen.
staat nu 8.1.1 12B435 op model MD523NF/A Als deze nog signed is door Apple? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt Timosha Nee gewone iPad geen mini Cell en Wi-Fi is van mijn dochter Retina
|
|
|||
|
|||
OK! Dat is de:
Apple iPad V4 Retina Wi-Fi + Cellular 32GB Black MD523NF/A | Hardware.Info Nederland Dus je hebt de firmware voor de iPad 4 (GSM) nodig. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
|
|