Jailbreak iOS 8.0 - 8.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms Springtomize 3 is definitief klaar en te installeren. Zoals verwacht uitstekend. Op de iphone6+ veel crashes en safe boots.. Bugs ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
op IOS 8.1 nergens last van alles uitgeprobeerd werkt tadeloos
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat crashes bij Springtomize te wijten zijn aan incompatibiliteit met andere tweaks. De bugs die ik bij de tweak zelf meemaak zijn o.a. de icon layout in landscape (bij de nieuwe resoluties, ook als je Upscale gebruikt) en het crashen van Settings bij het openen van de color picker.
|
|||
|
|||
Ik mis precies de effecten van iconenen zoals bij barrel?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb tsprotector P maar nog steeds geen yelo tv en recordbank app die openen.....
|
||||
|
||||
Is er andere tweak met dezelfde functie als Wallpaper+?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De publieke release van iOS 8.1.1 is heel dichtbij (denk ik). Dus......
Dit is heel ongewoon want volgens het Build Manifest vervalt iOS 8.1.1b1 eerst op 5-1-2015. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 11-11-14 om 21:23. Reden: Schreifvauten |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb tsprotector P maar nog steeds geen yelo tv en recordbank app die openen.....
IDEM.....wie heeft de "Oplossing" |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Volgens een 'Apple Associate' op reddit heeft Apple hen medegedeeld dat iOS 8.1.1 ergens deze week uitkomt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
https://mobile.twitter.com/TSSstatus...78595399409664 |
|
|||
|
|||
Citaat:
In ieder geval goed dat iOS 8.1.1b1 weer ondertekend wordt. |
|
||||
|
||||
Intelliscreen is ook onderweg https://twitter.com/mariociabarra/st...57977532481536
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of iWidgets al een update heeft gehad?...
|
|
|||
|
|||
Hebben jullie ook de bug dat het touchscreen af en toe niet wil werken? Dan moet je een respring doen om hem weer te laten werken. Wat lastig is bij mij aangezien mijn aan/uit knop kapot is. Dus op het moment dat bij touchscreen het weer niet wil doen moet ik wachten totdat mijn telefoon helemaal leeg is gegaan en hem aan de lader gooi.
Is er een tweak dat ik via siri of de homeknop mijn iphone opnieuw kan opstarten? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
|
|