Jailbreak iOS 8.0 - 8.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha OK! Met de Windows tool had ik ook geen problemen. Ik kijk uit naar jouw nieuwe themes. Oke. Welke thema's/LS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wat is het verschil tussen Pangu v8 1.2.0 en Pangu v8 1.2.1
En worden de verschillen vereffend door de updates in Cydia?? Ah zelf gevonden verschil tussen beide versies: 1.2.1(2014.11.06) 1. Integrate with Cydia 1.1.16 (Cydia fixed boot issue when using "Restore from Backup" feature) En ik heb die cydia update lokaal verwerkt dus niet de moeite waard om opnieuw te klussen Laatst gewijzigd door peerenbooms; 10-11-14 om 19:43. Reden: gevonden |
|
|||
|
|||
Citaat:
hier met mijn iPhone 6 en Mac prima Continuity/Handoff functies. Weliswaar wel JB met de Windows tool (Parralells) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
TSprotector ( Alpha ) is live, en ook deze werkt ook met UPC je kan hem vinden in deze repo http://typ0s2d10.appspot.com/repo/
|
|
|||
|
|||
Springtomize 3 (Ios 7 & 8) is beschikbaar, krijg deze net te zien in Cydia.
Geinstalleerd en eindelijk weer happy ;-) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
TProtector met UPC gedaan werkt inderdaad top
|
|
|||
|
|||
Ook met Telfort tv app werkt tsProtector 8 weer! Super!
|
|
|||
|
|||
Bij mij lukt het niet.
Vanuit repo hierboven genoemd sportsector alpha erop gezet, maar de horizon app wil niet opstarten. Bij aanklikken sluit hij meteen weer af. Verwijderen en opnieuw installeren doet het ook niet. |
|
||||
|
||||
Toevallig een ander soortgelijke tweak geïnstalleerd ? Vreemd dat hij het bij jou niet doet en bij de rest hier wel ?
|
|
|||
|
|||
Nee, ik heb niks anders erop. Herstel,gedaan en pangu erop. Alleen springtomize3 ifile en zeppelin, meer niet
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 november 2014 om 21:26 ---------- Citaat:
Laatst gewijzigd door Topdude; 10-11-14 om 22:31. |
|
|||
|
|||
TsProtector werkt hier ook!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
TsProtector verwijderd. Horizon App verwijderd. Reboot Horizon App geinstalleerd en eenmalig opstarten, inloggen en zender activeren, foutmelding over Jailbreak Horizon App geheel sluiten en Tsprotector 8 installeren. Hierna Horizon app opgestart en het werkt weer. |
|
|||
|
|||
TsProtector 8 alpha schijnt ook met ziggo te werken!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Springtomize 3 is definitief klaar en te installeren.
Zoals verwacht uitstekend. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
|
|