Jailbreak iOS 8.0 - 8.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat kan je niet meer vinden? Via de link in je vorige bericht kan ik de hele thread lezen. EDIT Nog een non-believer ......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat kan je niet meer vinden? Via de link in je vorige bericht kan ik de hele thread lezen.
Laatst gewijzigd door Bomans; 04-11-14 om 11:06. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zal toch zo onderhand eens tijd worden dat de Pangu jailbreak stabiel blijkt te zijn voor iedereen, aangezien Apple de eerste beta van 8.1.1 al heeft uitgebracht en het dus niet lang mee zal duren voordat 8.1 ten einde is.
|
||||
|
||||
Citaat:
Btw 8.1.1 beta patched de jailbreak dusssss |
|
|||
|
|||
Op een test iPhone 5s met iOS 8.1.1 Beta 1 werkt het bij mij niet meer. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Raar dat er nog steeds geen OS X versie is. Zou er in OS X iets in de weg zitten om de exploits te injecteren? Heb zo'n klein donkerbruin vermoeden van wel. Normaal wordt een jailbreak injectie eerst ontwikkeld in OS X omdat er in OS X veel meer mogelijkheden zijn om te debuggen dan in Windows. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@Daveensannie
Wel dat zit hier zo. Ik heb Windows 8.1 op één van de Macs hier op een Bootcamp partitie geïnstalleerd. Dat is dus een native Windows (met drivers voor de Mac hardware) zoals op elke Windowsbak. Ik start heel zelden Windows van die Bootcamp partitie want dat duurt mij veel te lang. Ik draai die Bootcamp partitie in een Parallels Desktop 10 virtuele machine. In die virtuele Windows machine werkt geen enkele Pangu versie. Alles wat over USB gaat loopt uiteindelijk over de Mac. En ik zie in de OS X Console dan ook dingetjes die blijkbaar in de weg zitten. Als ik de Bootcamp partitie opstart en dan Pangu gebruik werkt het wel. Er zit dan ook geen OS X in de weg. Dat gezegd zijnde: heb de test iPhone 5s weer hersteld naar iOS 8.1.1 Beta 1. Ga mij nu met andere dingen bezighouden. Succes verder met de jailbreak. |
|
||||
|
||||
Hmm vandaar misschien ook dat ze daarom nog geen versie hebben voor de MAC ? Omdat ze t niet via OSX kunnen injecteren ? Of zeg ik nu iets wat niet correct is.
|
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat je gelijk hebt. Hoe dan ook ik ga eerst verder met deze jailbreak als er een OS X versie is. In OS X kan ik goed volgen wat Pangu allemaal uitspookt. In Windows zal dat ook wel kunnen maar helaas is mijn Windows kennis niet up to date.
|
|
||||
|
||||
Hopen dat het snel gebeurt, als het lukt ben ik uiteraard weer nieuwsgierig naar jou bevindingen
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nu nog een goed werkende xCon, dan ben ik ook over...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 november 2014 om 17:35 ---------- Duurt niet lang meer dus Laatst gewijzigd door daveensannie; 04-11-14 om 18:39. |
|
|||
|
|||
Deze is toch van TsProtector?. xCon is van n00neimp0rtant.
|
|
||||
|
||||
Klopt, is inderdaad een tweet van de dev van Tsprotector P
|
|
||||
|
||||
En die doet t zelfde als xcon
|
|
|||
|
|||
In het verleden niet, toen had ik meer succes met xCon (Upc)... Maar we gaan het zien, en zie de resultaten graag tegemoet.
|
|
||||
|
||||
Is er een tweak of optie om die automatische schaduw/donkere kleuroverloop weg te halen bij het instellen van je achtergrond?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
|
|