iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak iOS 8.0 - 8.1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/159607-jailbreak-ios-8-0-8-1-a.html)

XIII 23-10-14 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 981406)
Ga vanavond dan maar eens onder de motorkap duiken.

Kun je dan a.u.b. ook even kijken of agenda's nog steeds op deze locatie worden bewaard?

Code:

/private/var/mobile/Library/Calendar/
(ik vraag het ivm mijn probleem met 3 Other/Birthdays agenda's)

yocko 24-10-14 00:03

Oh WoW. Zo blij. Kan niet wachten tot het allemaal ren beetje loopt. Bitesms here i come

Wally© 24-10-14 01:26

BiteSmS staat......NIET op de compatibele tweak-kaart...voorlopig...:d

List of jailbreak tweaks compatible with iOS 8

Bubbly 24-10-14 01:57

Houden zo.

joost1234 24-10-14 23:52

Pangu8 Bootloop Fix:

  1. Make a full backup of your iOS device on iTunes before attempting any of these steps. They are to be performed at your own risk.
  2. Download the patched move.sh and replace the existing one with it in /usr/libexec/cydia on your device (use an SFTP client as detailed in our installation of Cydia tutorial)
  3. Whilst you are connected to your device, ensure you do not have a /User/Library/Caches/<something>.csstore file at that respective location. If so, delete it before proceeding.
  4. Reboot your device. Do not open Cydia yet!
  5. After the reboot, now allow Cydia to open and prepare your device’s filesystem. It should respring after completion.
  6. Now, you may enable Touch ID and Find My iPhone, to additionally use a passcode lock on your device.
Pangu8 Bootloop Fix: do not open Cydia until you have done this!


Werkt perfect!

daveensannie 25-10-14 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joost1234 (Bericht 981633)
Pangu8 Bootloop Fix:

  1. Make a full backup of your iOS device on iTunes before attempting any of these steps. They are to be performed at your own risk.
  2. Download the patched move.sh and replace the existing one with it in /usr/libexec/cydia on your device (use an SFTP client as detailed in our installation of Cydia tutorial)
  3. Whilst you are connected to your device, ensure you do not have a /User/Library/Caches/<something>.csstore file at that respective location. If so, delete it before proceeding.
  4. Reboot your device. Do not open Cydia yet!
  5. After the reboot, now allow Cydia to open and prepare your device’s filesystem. It should respring after completion.
  6. Now, you may enable Touch ID and Find My iPhone, to additionally use a passcode lock on your device.
Pangu8 Bootloop Fix: do not open Cydia until you have done this!


Werkt perfect!

Thanks !, maar ik wacht nog wel even op een "stable" jailbreak die er volgens mij snel aan komt, aangezien ze druk met saurik bezig zijn alle bugs etc er uit te halen.

Bubbly 25-10-14 15:26

Status - iOS 8

Wally© 25-10-14 17:09

Bijna 'live'...

Saurik aan het woord...

saurik comments on @PanguTeam: We are working with @saurik to make Cydia stable asap. Also we are fixing bugs include Safari and iMessage problems. Please wait ...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2014 om 17:52 ----------

Dit vind ik nu een goeie tweak voor non-iPhone6 toestellen...

Apple, iPhone and iPad News | ModMyi - 'SBFlip' Enables the Landscape Mode Home Screen in iOS 8 for Non-iPhone 6 Plus Devices

darkmen 25-10-14 19:30

Inderdaad best wachten tot de customer jailbreak klaar is .
Heb em vanaf dag 1 getest en terug erafgezwierd tot het een stabiele versie is , waar je niet steeds in moet gaan ssh 'en

daveensannie 25-10-14 20:01

Denk dat t idd ook niet echt lang meer duurt, heb het vermoeden dat ie morgen wel live gaat als niet eerder, aangezien het grootste deel is opgelost. Er zijn ook aardig wat tweaks die al werken, dus laat maar komen 😄

WhyNotCallMeRo 27-10-14 19:53

Check de Pangu app voor een 1.0.2 update...

iMessage and Safari issues zijn blijkbaar verholpen alsmede het probleem dat Cydia Substrate niet wilde opstarten na een reboot.

Dit is nog niet de nieuwe jailbreak tool met Cydia erin gebakken.
Een update voor reeds gejailbreakte iOS 8 en iOS 8.1 devices

peerenbooms 27-10-14 21:02

Zo zo gaat toch wel erg vlot allemaal en nu is het w88 op ios vs 8.1.1.
Maw ik w8 nog met updaten

Guest-20180925190238 27-10-14 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms (Bericht 982067)
Zo zo gaat toch wel erg vlot allemaal en nu is het w88 op ios vs 8.1.1.
Maw ik w8 nog met updaten

qrm? rgr cuagn vy sn ar sk

joost1234 27-10-14 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms (Bericht 982067)
Zo zo gaat toch wel erg vlot allemaal en nu is het w88 op ios vs 8.1.1.
Maw ik w8 nog met updaten

En dan kun je, met 8.1.1, waarschijnlijk niet meer jailbreaken... :rolleyes:

Overigens zijn 3 bugs met de Pangu-update opgelost :), update was easy...

Bubbly 27-10-14 21:23

Tip: Saurik is vrij actief op reddit, dus zijn je kunt user account in de gaten houden.

WhyNotCallMeRo 27-10-14 22:10

veel crashes en hiervoor minder...

Ik drop deze update maar weer en wacht een betere release af

Guest-20180925190238 27-10-14 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 981446)
Kun je dan a.u.b. ook even kijken of agenda's nog steeds op deze locatie worden bewaard?

Ben er nog mee bezig maar de OpenSSH server crasht te pas en te onpas. In de Secure Shells in OS X en Solaris 11 heb ik ook certificate problemen met die OpenSSH server.

Keep you posted. :-)

peerenbooms 27-10-14 22:48

kom er niet helemaal uit!!
qrm? rgr cuagn vy sn ar sk
it is about time? roger, see you again ?? ?? end of message........

XIII 27-10-14 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 982085)
Ben er nog mee bezig maar de OpenSSH server crasht te pas en te onpas. In de Secure Shells in OS X en Solaris 11 heb ik ook certificate problemen met die OpenSSH server.

Keep you posted. :-)

OK. Dank voor de update en succes!

WhyNotCallMeRo 27-10-14 23:36

Update van Pangu is zojuist uit Cydia gegooid....

Veel, veeleer, heel veel boots drops

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 oktober 2014 om 23:37 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 981446)
Kun je dan a.u.b. ook even kijken of agenda's nog steeds op deze locatie worden bewaard?

Code:

/private/var/mobile/Library/Calendar/
(ik vraag het ivm mijn probleem met 3 Other/Birthdays agenda's)


Ja, zojuist ff gecheckt voor je


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:35.