Hoe update je gejailbreakte ipad goed? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand me een goede link geven hoe je een ipad 7.0.4 GOED update naar 8.1 gejailbreakt? Ik heb met me iphone een beetje zitten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe update je gejailbreakte ipad goed?
Kan iemand me een goede link geven hoe je een ipad 7.0.4 GOED update naar 8.1 gejailbreakt?
Ik heb met me iphone een beetje zitten knoeien en zou het nu wel perfect willen doen. Alvast bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Met een herstel verwijderd ie dus alle cydia tweaks ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok , weeral bedankt timosha, het is gewoon omdat ik laatst een doc las waarin stond dat je vanalles moest doen zoals icleaner enzo.
Goed dat het zo simpel is.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jup, hijs net klaar met herstel, kan ik de backup terugzetten of beter niet? Want m'n gekochte apps laat ie niet zien in itunes
|
|
|||
|
|||
In die backup zitten jailbreak restanten die problemen kunnen voorzaken. Zeker als je tweaks gebruikt hebt die "iets" doen met de hardware functies. Alle apps die je ooit aangekocht hebt kan je downloaden in iTunes.
|
|
|||
|
|||
En hoe krijg je zonder back-up terug te zetten jouw contacten, sms'en, en andere stuff terug op de iphone? Zonder gebruik van iCloud (want sms'en staan bv. niet op iCloud).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Resolutie niet altijd goed ipad 2 na update ios5 | patrick91 | iPad algemeen | 2 | 22-10-11 11:26 |
iPad: Gejailbreakte ipad (3.2.1) updaten. Hoe? | G-rie | Jailbreak | 4 | 09-12-10 01:59 |
gejailbreakte ipod touch 2de generatie iOS 4 update? | ipodtouchtyler | Jailbreak apps en thema's | 3 | 15-07-10 14:44 |
Hoe herken ik een 'gejailbreakte' iPhone 3g? | Wolffmen | Koopinformatie Nederland | 6 | 21-08-09 23:25 |
|
|