XBMC via iPhone op TV discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Lezers, Gezien er bij mij geen Andriod in huis komt en toch graag gebruik wil maken XBMC en al zijn opties was ik opzoek naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
XBMC via iPhone op TV
Lezers,
Gezien er bij mij geen Andriod in huis komt en toch graag gebruik wil maken XBMC en al zijn opties was ik opzoek naar een alternatief. Een AppleTV2 was er 1. Maar de Prijzen die men rekent zijn nog steeds absurd. Het 2de is mijn iPhone jailbreaken en XBMC daar op te zetten. Dat werkt zoals het hoort. Maar nu komt het.. Het moet natuurlijk op de tv te zien zijn. Een AppleTV3 is een optie. Maar een kabel aan de iPhone naar HDMI ook. Nu is de vraag. Werkt XBMC fullscreen als ik die kabel gebruik? Hoop dat iemand daar een antwoord op heeft |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nevermind! Met display out is het mogelijk je iPhone scherm fullscreen op de tv te krijgen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
XBMC voor iPhone met Apple Remote | Hoithebest | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 02-04-13 23:39 |
iPhone XBMC naar Apple TV | Hoithebest | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 17-02-13 22:32 |
Iphone 4 met xbmc 12 frodo | rjmeijer1973 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 15 | 12-02-13 12:03 |
|
|