Lockscreen tweak geinstalleerd en reageert niet meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb iets gedaan en dat is heel dom. Heb een jailbreak op mijn iPhone 5s (die nieuwe jailbreak van ios8) en heb de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lockscreen tweak geinstalleerd en reageert niet meer
Hi,
Ik heb iets gedaan en dat is heel dom. Heb een jailbreak op mijn iPhone 5s (die nieuwe jailbreak van ios8) en heb de tweak Classic Lockscreen geinstalleerd, maar nu krijg ik dus wel een achtergrond te zien en verder he-le-maal niets. Heb al gereset en werkt ook niet. Kan ook het message center niet openen, zie geen unlock knop, kan helemaal niets. Ja, aan en uitzetten maargoed, dat is alles Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En unlocken met je fingerprint?
|
|
|||
|
|||
Nee, die had ik dus uitgeschakeld, ook al aan zitten denken.
Met alles wat je doet licht alleen het scherm op, maar je ziet alleen maar grijs en voor de rest niets. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja en hoe doe je in safe mode opstarten?
|
|
||||
|
||||
2. Slide to power off.
3. Power on by holding down the top button again. 4. As soon as the Apple icon appears, hold down the volume up button. Hold until phone has fully rebooted. 5. At this point you will be in safe mode and you can go to Cydia and remove the offending package. Note: All Cydia packages should be inactive at this point, though we've seen a few that continue to load anyway. 6. The next time you reboot without holding down the volume up button, you will be out of safe mode and your Cydia packages will load. Heb ik van Google |
|
|||
|
|||
Ja, maar ik kan dus niks sliden, want ik zie niks op het scherm!!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 november 2014 om 13:58 ---------- OH maar het werkt wel! Hey bedankt voor je hulp Daveensannie! TOP! |
|
||||
|
||||
Dan powerknopje in blijven drukken tot hij uit gaat en als je het apple logo weer ziet vervolg je de stappen.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 november 2014 om 14:01 ---------- Graag gedaan |
|
||||
|
||||
Stappenplan als je in een bootloop, respring loop of anderszins problematische toestand zit:
1. Harde reset (aan/uit-knop + thuisknop ± 10 seconden inhouden) 2. Volume up inhouden tijdens het opstarten 3. No substrate mode (= substrate, safe mode, meeste tweaks zijn niet eens gestart)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Lockscreen van iPhone reageert niet op aanrakingen | arewe | Jailbreak | 9 | 24-11-14 20:01 |
iPhone: Help Lockscreen Iphone Tweak Help | CruitzDisk | Jailbreak | 1 | 01-03-14 11:13 |
cccontrols geïnstalleerd maar geen enkele tweak werkt | Congierge | Jailbreak apps en thema's | 7 | 06-01-14 16:08 |
Tweak 'Lock Calendar' geinstalleerd maar geen kalender items in mijn lock screen | gebo51 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-12-12 17:24 |
Iphone 3G, home knop reageert niet meer, na openen doet hij niks meer | applebijter | iPhone algemeen | 5 | 26-02-12 23:59 |
|
|