Vraag over Cydia discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedankt voor de info deze kan weg!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vraag over Cydia
Bedankt voor de info
deze kan weg!
Groetjes Claudia Laatst gewijzigd door Claudia38; 01-01-15 om 11:21. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat noemen ze diefstal van apps. Dit soort vragen word niet echt gewaardeerd op het forum.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En het mooiste van het verhaal is altijd dat ze vragen hoe ze criminele activiteiten kunnen doen.
En dat als ze dan geen positief antwoord krijgen dat ze dan boos en gepikeerd zijn. Oja ik heb voorheen ook via de duistere wegen spelletjes en tomtom erop gehad. Tegenwoordig koop ik het en heeft mijn telefoon geen jailbreak meer. Die paar centen die een spelletje kosten kan men toch wel missen. Alleen bv tomtom is ff een uitgave maar met behulp van kaarten in de korting valt het ook wel weer mee. Edje |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het is pas diefstal als het bij de wet verboden is. Downloaden was eerst toegedaan en is nu wettelijk verboden.Dus strafbaar
Is het aanschaffen van apps zoals hierboven besproken bij de wet verboden? Zo niet dan is het geen diefstal. Dat de eigenaar zijn inkomsten ziet dalen is dan jammer. Maar er is goed nieuws Apple heeft een 14 dagen aankoop spijt geïntroduceerd.bevalt een app je niet dan kosteloos en zonder opgave van reden geld retour. Laatst gewijzigd door peerenbooms; 01-01-15 om 13:31. Reden: tiepvoutje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
cydia vraag. | jespervdmeer | Jailbreak apps en thema's | 0 | 07-06-12 21:20 |
Cydia vraag | ronald24e | Jailbreak apps en thema's | 7 | 20-09-09 22:39 |
|
|