iPod versie 4.2.1 heeft jailbreak nog nut? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een iPod touch 8g versie 4.2.1 Kan ik daar nog wat mee? Updates pakt ie volgens mij niet. App's werken daardoor ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod versie 4.2.1 heeft jailbreak nog nut?
Ik heb hier een iPod touch 8g versie 4.2.1
Kan ik daar nog wat mee? Updates pakt ie volgens mij niet. App's werken daardoor ook niet. Anders wordt het gewoon mijn spotify off line fiets muziek Apple |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
welke generatie heb je?
waarschijnlijk van jou verhaalt begrijpen heb een oudere versie die niet ver gaat dan 4.2.1 en een jailbreak hangt van jou wensen af en wat je er mee wilt doen
|
|||
|
|||
Gaat inderdaad niet verder dan 4.2.1
Gebruik hem nu voor muziek, spotify. Zou hem heel graag gebruiken om gps tracks te kunnen downloaden voor mijn mountainbiketochtjes. Daarbij kan die vies en nat worden dus zou ik graag een oude gebruiken |
|
|||
|
|||
Via de "minder legale" weg zijn er wel apps voor 4.2.1 te vinden maar op dit forum mag daar niet over worden gesproken. Google is your friend
|
|||
|
|||
Haha oké ga zeker eens op google zoeken!
|
|
|||
|
|||
Om nog es effe op de 'oude' firmware terug te komen: Ik wil mijn iPhone 3G (1) gaan gebruiken om voor vast op mijn B&W Zeppelin te zetten. Als het ware als een iPod.
Nu wil ik eigenlijk wel de Apps van b.v. Slam!FM - 538 - 3FM erop zetten maar dat gaat helaas niet. Meestal wordt iOS6 of hoger vereist. Zijn er überhaupt nog wel Apps te downladen met 4.2.1.? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jawel! Thanks man! Niet aan gedacht. En dan gewoon een snelkoppelingetje aan het beginscherm toevoegen. Briljant! Thanks!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heeft het al nut om nu een nano sim te halen? | blaugrana | iPhone algemeen | 7 | 18-09-12 13:59 |
Iphone 4s SHSH blob? opslaan? heeft 't nut? is 't wel mogelijk? | hot12345 | Jailbreak | 5 | 21-01-12 19:21 |
(3GS) Heeft het nut up te graden van 5.0 naar 5.0.1 ? | tom3tom | iPhone algemeen | 7 | 04-01-12 16:00 |
iPhone: Iphone 4G uit Amerika, heeft dit nut? | pdewildt | Jailbreak | 1 | 30-06-10 14:45 |
|
|