Heeft het al nut om nu een nano sim te halen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Heeft het eigenlijk al nut om nu al een nano sim kaart te halen wanneer je de iphone 5 pas volgende week hebt? Of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heeft het al nut om nu een nano sim te halen?
Hoi,
Heeft het eigenlijk al nut om nu al een nano sim kaart te halen wanneer je de iphone 5 pas volgende week hebt? Of moet je dat in een winkel laten omzetten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als er ne winkel is die u die nano al wil meegeven dan is dat geen probleem.
De nano sim word pas geactiveerd als je deze in je toestel steekt (iPhone 5), dan kan je wel je ander kaartje niet meer gebruiken. Ik heb de nano sim al, nu ist gewoon afwachten totk de nieuwe iPhone heb en dan activeren en klaar is kees. |
|
|||
|
|||
ik heb hem ook besteld bij t-mobile , komt donderdag binnen
|
|
|||
|
|||
Hier ook al besteld bij Hi,wordt van de week geleverd
|
|
|||
|
|||
Iemand die weet hoe het bij vodafone zit ?
Gaat om een sim wissel voor bestaand abbo. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
KPN gaf eerst ook aan de sim pas na een half jaar in huis te hebben. Nu is het de 21e geworden. Hi is gewoon kpn met een ander merkje er op. Ik zou het de 20e nog eens vragen bij HI of in een KPN winkel... ik denk dat je dan vrij snel geholpen bent.
Als knippen werkt - wat ik hoop - dan ziet KPN mij niet. Als je leest hoe Belgische operators omgaan met de nanosim en Nederlandse providers dan zijn die laatste wel om te huilen: sim laat beschikbaar, kosten (17 euro bij KPN) en geven klanten een grote mond wanneer je een logische vraag stelt. Zodra ik kan zeg ik op bij KPN. Hoop dat ze zsm van markt verdwijnen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(3GS) Heeft het nut up te graden van 5.0 naar 5.0.1 ? | tom3tom | iPhone algemeen | 7 | 04-01-12 16:00 |
Alle iDevices: Wat is eigenlijk het nut van een Jailbreak? | Hawkeye123 | Jailbreak | 13 | 07-04-11 12:05 |
iPhone: Iphone 4G uit Amerika, heeft dit nut? | pdewildt | Jailbreak | 1 | 30-06-10 14:45 |
|
|