//

iPhone 4 useful zonder abonnement?

iPhone 4 useful zonder abonnement? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is nogal een bizarre vraag, maar hoe denken jullie over een iPhone 4 zonder abonnement? Heb je er dan iets aan of kun je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-12, 17:12
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard iPhone 4 useful zonder abonnement?

Dit is nogal een bizarre vraag, maar hoe denken jullie over een iPhone 4 zonder abonnement? Heb je er dan iets aan of kun je dan beter voor een minder-waardig toestel gaan?

Het zit namelijk zo, ik ga de iPhone 5 aanschaffen en heb mijn huidige iPhone 4 dan nog over. Aangezien mijn vriendin nog zo'n oud bagger ding heeft, ben ik erover na aan het denken om haar mijn iPhone 4 te schenken. Echter, ze heeft geen abonnement of niets, dat is wat mij aan het twijfelen zet. Persoonlijk vind ik - en dat is mijn mening- dat zo'n duur toestel als een iPhone 4 het niet waard is zonder een abonnement met Internet. Dan verkoop ik liever de iPhone 4 voor een leuk prijsje en koop der een andere.

Graag jullie reacties / mening(en) hierover.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-12, 17:36
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik zou zeggen: peil de mening van je vriendin. Als ze nada niks om een Smartphone of iPhone geeft is ze het niet waard .

Mijn eega heeft met plezier mijn oude 3G gebruikt, zonder mobiel internet abonnement. Ze las er boeken op, deed een spelletje en maakte foto's. Verder kon ze internetten waar maar Wi-Fi was. En bellen deed ze er ook wel mee

Jij zou bijv met haar kunnen FaceTimen als ze ergens is waar Wi-Fi is. Ohja en je kunt haar bellen natuurlijk
  #3  
Oud 15-09-12, 17:38
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Over de Wi-Fi mogelijkheden heb ik natuurlijk nagedacht.. Ze wilt de iPhone 4 natuurlijk wel graag en ook zonder abonnement. Maar op de een of andere manier blijf ik het toch erg jammer vinden :')
  #4  
Oud 15-09-12, 18:54
lgxmkl1 lgxmkl1 is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 78
Standaard

Waarom overweeg je niet een klein internetabonnementje? Bij Hi is het bijvoorbeeld mogelijk om alleen een internetbundel te kiezen. Voor €17,50 per maand mag je bijvoorbeeld al onbeperkt internetten (de eerste 500 MB snel, daarna traag). Alles wat dan eventueel wordt gebeld, wordt apart afgerekend. Dan kan ze het toestel ook écht gaan gebruiken en kan ze daarnaast ook nog smskosten uitsparen aangezien alles dan via iMessage/Whatsapp kan verlopen.
  #5  
Oud 15-09-12, 18:59
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Met alle respect, maar ik ben niet van plan om een abonnement voor haar aan te schaffen. Daarbij heb ik haar vader gemaild met een overzicht van Tele2. Daar bieden ze al een 100 bel/sms + 500MB internet aan voor €10,- per maand, 1 jaar lang.

Ik heb het haar ook verteld dat ik het zonde vind om haar de iPhone 4 te geven indien ze/haar paps geen abonnement aanschaft. Ze kan de iPhone niet optimaal gebruiken op die manier. Daar viel ze niet over te spreken omdat ze dat een rare voorwaarde vindt.
  #6  
Oud 15-09-12, 19:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Ze kan de iPhone niet optimaal gebruiken op die manier. Daar viel ze niet over te spreken omdat ze dat een rare voorwaarde vindt.
Dan zeg haar dat een iPhone zonder Internet geen iPhone is maar een Phone
  #7  
Oud 15-09-12, 19:22
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan zeg haar dat een iPhone zonder Internet geen iPhone is maar een Phone
Will do, al ben ik bang voor de consequenties. "IM NOT SLEEPING WITH YOU" is een van de bekendste.
  #8  
Oud 15-09-12, 21:09
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Hahaha!
Oké
"...weet goed wat je met je oude iPhone doet!"
  #9  
Oud 15-09-12, 23:55
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Ik heb tot 28 september en wellicht iets later de tijd om na te denken.. Struggles.
  #10  
Oud 18-09-12, 12:06
Jennimal Jennimal is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 96
Standaard

Met alle respect....maar wat een raar verhaal is dit....of je geeft je vriendin je foon kado....of niet.......zou toch wat zijn dat ik mijn vriend een kado geef maar dat hij dat alleen op mijn voorwaarden mag gebruiken!! Je mag mijn fiets hebben maar alleen als je alle 3 versnellingen gebruikt.....en als je 1tje niet gebruikt lever de fiets dan maar weer in......dus ik ben het helemaal met haar eens......rare voorwaarde....

Ooooww....ennuh....ik heb mijn moeder mijn 3GS gegeven....zonder internet abbo......vond ze niet nodig.....ik zeg: zelf weten......maar je merkt het wel....na 3 maanden kwam ze met de vraag of ze toch een abbo erbij kon krijgen want het was toch wel leuk!! Soms moeten mensen ook even wennen aan nieuwe dingen.....
  #11  
Oud 18-09-12, 12:22
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Rustig aan tijger, niet zo aanvallen! Jammer dat je het niet vanuit mijn perspectief kunt zien. Anyhow, het is inmiddels al opgelost. Heb besloten haar de telefoon te geven, als ik ga upgraden naar de iPhone 5. Haar vader gaf mij overigens gelijk.
  #12  
Oud 18-09-12, 12:57
Jennimal Jennimal is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 96
Standaard

Sorry mop, het was helemaal niet aanvallend bedoeld......maar geloof dat ik iets te duidelijk (lees: direct) ben geweest....excuus. Dat haar vader je gelijk geeft begrijp ik grijnzz....vrouwen komen van Venus en mannen van Mars....
Is het niet zo dat bijna iedereen spullen in zijn bezit heeft die overgekwalificeerd zijn?
Dus ik begreep je probleem niet zo.....

Top dat je haar je foon gaat geven! Dat abbotje komt vanzelf....let op mijn woorden!
  #13  
Oud 18-09-12, 12:58
Mug Mug is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 127
Standaard

Dat denk ik ook wel! als ik het zo lees, is je vriendin nog niet oud genoeg om zelf een abo te mogen afsluiten? hopen dat dr vader dan meewerkt straks, want ze wil ECHT wel internetten met dat ding straks
  #14  
Oud 18-09-12, 13:13
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennimal Bekijk bericht
Sorry mop, het was helemaal niet aanvallend bedoeld......maar geloof dat ik iets te duidelijk (lees: direct) ben geweest....excuus. Dat haar vader je gelijk geeft begrijp ik grijnzz....vrouwen komen van Venus en mannen van Mars....
Is het niet zo dat bijna iedereen spullen in zijn bezit heeft die overgekwalificeerd zijn?
Dus ik begreep je probleem niet zo.....

Top dat je haar je foon gaat geven! Dat abbotje komt vanzelf....let op mijn woorden!
Je was inderdaad vrij dominant waardoor ik 't benauwd kreeg. Normaal gebeurt dat door iemand anders, ergens anders ipv. op een forum Toch bedankt, haha



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mug Bekijk bericht
Dat denk ik ook wel! als ik het zo lees, is je vriendin nog niet oud genoeg om zelf een abo te mogen afsluiten? hopen dat dr vader dan meewerkt straks, want ze wil ECHT wel internetten met dat ding straks
Klopt inderdaad, ze moet nog even voordat ze haar eigen abonnement kan afsluiten. Haar paps heeft me echter al laten weten dat hij op zoek gaat naar een passende abonnement
  #15  
Oud 18-09-12, 13:24
Mug Mug is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 127
Standaard

Top! gaat dus helemaal goed komen, en weer een lid erbij in de apple family
  #16  
Oud 18-09-12, 13:33
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Op verzoek van TS deze topic op slot.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone uit Amerika zonder abonnement imael Koopinformatie USA 7 26-02-10 18:32
iPhone zonder 3g-abonnement Joeryyyyy Koopinformatie Nederland 3 25-06-09 17:41
iPhone 2g; Internetten zonder data-abonnement Willem... Overige providers Nederland 6 01-06-09 12:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:54.