//

Iphone uit Amerika zonder abonnement

Iphone uit Amerika zonder abonnement discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al 2 jaar lang een 2G uit de VS en ben van plan een nieuwe te kopen. Mijn ouders gaan volgende week ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-02-10, 01:09
imael imael is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: brugge
Berichten: 8
Standaard Iphone uit Amerika zonder abonnement

Hallo,
Ik heb al 2 jaar lang een 2G uit de VS en ben van plan een nieuwe te kopen. Mijn ouders gaan volgende week naar Chicago en ik heb gehoord dat het mogelijk is om een gelockte iphone 3G te kopen voor 200$. Dit was niet in de apple shop zelf, maar in een gewone gsm winkel (geen paki/chinese/japanese/toefen winkel ). Weet iemand hier meer over? Ik ben niet meer mee met de stand van zaken over het unlocken enzo, maar ik ben bereid enkele maanden te wachten op een update indien het toch mogelijk zou zijn.

BT12.jpg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-02-10, 04:38
dreamy dreamy is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

Ik woon in de VS maar dat lijkt mij heel erg stug. Tenzij het een refurbished is.... dus een 2e hands die door de fabriek weer is gecontroleerd. Verder zijn ze nieuw alleen met 2jarig abonnement te verkrijgen voor 199 Usd.
  #3  
Oud 20-02-10, 11:35
Rogerpro Rogerpro is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 19
Standaard

voor een 3gs betaal je alleen $199 zodra je er een 2 jarig at&t abbonement erbij neemt. en aangezien je daar niets aan hebt hier in nederland zou ik dat niet doen. Het slimst is als je gewoon een bestbuy shop binnenloopt en daar er een probeert te kopen meestal is het daar geen probleem, bij een apple store ben je vrijwel altijd verplicht een abbonement erbij te nemen. of je kunt overwegen om een simlockvrije te kopen in Belgie.

Het is verstandig om deze topic even door te lezen.

-Roger

Laatst gewijzigd door Rogerpro; 20-02-10 om 11:40.
  #4  
Oud 20-02-10, 12:57
dreamy dreamy is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

Ook Bestbuy verkoopt alleen maar Iphones in combinatie met een abonnement....
  #5  
Oud 20-02-10, 23:34
Rogerpro Rogerpro is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dreamy Bekijk bericht
Ook Bestbuy verkoopt alleen maar Iphones in combinatie met een abonnement....
nee dat is niet waar, zoals in mijn link naar die topic staat dat bij best buy meeste gewoon verkoopt. en je leest daar ervarigen dat het de meeste lukt. en mij is het ook gelukt in amerika bij de bestbuy een iphone 3gs 16gb te kopen zonder abbonement.
  #6  
Oud 20-02-10, 23:43
dreamy dreamy is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

Zo zie maar dat de evaringen verschillen...ook in dat topic zie je dat het niet iedereen lukt! Ik kan in de staat waar in woon wel degelijk bij applestore tegen het volle tarief een Iphone zonder abonnnement aanschaffen. Echter bij best buy niet. Feit blijft, je betaald de hoofdprijs.
  #7  
Oud 21-02-10, 00:31
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imael Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb al 2 jaar lang een 2G uit de VS en ben van plan een nieuwe te kopen. Mijn ouders gaan volgende week naar Chicago en ik heb gehoord dat het mogelijk is om een gelockte iphone 3G te kopen voor 200$. Dit was niet in de apple shop zelf, maar in een gewone gsm winkel (geen paki/chinese/japanese/toefen winkel ). Weet iemand hier meer over? Ik ben niet meer mee met de stand van zaken over het unlocken enzo, maar ik ben bereid enkele maanden te wachten op een update indien het toch mogelijk zou zijn.

Bijlage 7528

Ik weet niet waarom je die foto er bij hebt gezet,maar zou het misschien zo zijn,als je je verkleedt zoals op die foto en je gaat die winkel binnen,dat je misschien een iphone kan krijgen voor 200$ ??
  #8  
Oud 26-02-10, 17:32
imael imael is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: brugge
Berichten: 8
Standaard

Ik wou mijn saaie post wat opfleuren. Ik zal eens kijken ofdat mijn vader die bestbuy mannen kan overtuigen. Zou toch wel een koopje zijn 200$!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen in Amerika mét abonnement Cupcake Koopinformatie USA 2 06-07-10 15:18
Iphone uit amerika KillaG Archief 2 27-02-10 19:24
Iphone van Amerika naar NL zonder abonnement wendyvdbunt Internet in buitenland (roaming) 14 13-01-10 09:13
iPhone uit Amerika arne89 Chat en geruchten 2 10-02-08 23:55
iphone uit amerika prashantjuh Archief 2 10-10-07 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:02.