iPhone uit Amerika discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik ken iemand die naar amerika gaat en voor mij de iPhone wil meenemen. Echter, wat moet hij doen om veilig door de douanen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone uit Amerika
Hey,
ik ken iemand die naar amerika gaat en voor mij de iPhone wil meenemen. Echter, wat moet hij doen om veilig door de douanen te geraken? gewoon uit de verpakking halen en in handbagage doen alsof het de zijne is en ergens anders gekocht was? En dan zal het een 1.1.3 zijn, ik vertrouw het meeste een turbosim (die voor 1.1.3 t'schijnt bijna uitkomt) als ik het zo lees (bang van brick). Iemand suggesties voor mij? Thanx! p.s. ben nieuw op het forum, maar volg iphoneclub.nl al veel langer... wil namelijk al LANG een iPhone hebben! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik zou zeggen kijk eens in dit topic: https://forum.iculture.nl/f41/i...ccess-usa.html
heb zelf op deze manier iphone besteld die komt morgen aan (dinsdag avond besteld) ik denk niet dat er veel mensen zijn die even een iPhone voor je meenemen als je ze niet persoonlijk kent. al zal er voor een onbepaalde hoeveelheid extra geld miscchien wel iemand zijn. maar kijk maar keer in die link en kijk wat jij van dat alternatief vind. punt is dat apple op allerlei manieren mensen van buiten de US probeert te voorkomen dat ze iphones kopen. maximaal aantal per creditcard etc |
|
|||
|
|||
hallo ik wil ook mij iphone kraken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: iPhone 4 uit Amerika ?? | Woutrrr | Unlock | 7 | 21-06-10 01:26 |
Iphone uit Amerika | yvesw | Archief | 1 | 13-12-09 13:13 |
Iphone uit Amerika? | peter1234 | Archief | 2 | 10-03-08 23:07 |
iphone uit amerika | prashantjuh | Archief | 2 | 10-10-07 19:42 |
|
|