//

n73 vs. iPhone (maps)

n73 vs. iPhone (maps) discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone bezitters, Naar alle waarschijnlijkheid heb ik ook eind deze maand een iPhone. Nu moet ik het nog doen met een n73 van Nokia, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-08, 23:54
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard n73 vs. iPhone (maps)

Beste iPhone bezitters,

Naar alle waarschijnlijkheid heb ik ook eind deze maand een iPhone. Nu moet ik het nog doen met een n73 van Nokia, opzich helemaal niet zo'n verkeerde telefoon. Communiceert prima met de Mac wat betreft foto's, video's, muziek, adresboek en agenda. Ondersteund in bepaalde mate het draaien van software, waarvan in Tom Tom toch wel heel erg handig vind. Alleen de besturing moet het ontgelden in vergelijking met een iPhone.

Nu vraag ik mij af hoe nauwkeurig de Maps functie is op de iPhone en of er een mogelijkheid bestaat dat Tom Tom ooit ook op een iPhone gedraait kan gaan worden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-08, 00:11
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Zolang het aandeel iphone blijft groeien wordt de markt ervoor steeds intressanter. (ik zou hem wel willen)

Binnenkort komt de SDK uit en het zou zomaar kunnen dat er iemand dan een gratis variant maakt voor GPS navigatie.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #3  
Oud 13-02-08, 07:12
RRPhantom's schermafbeelding
RRPhantom RRPhantom is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Heemstede
Berichten: 75
Standaard

OF die TomTom naar de iPhone port want er is al een bedrijf dat GPS ontvangers voor de iPhone maakt.(Je zou ook nog een bluetooth zender/ontvanger kunnen aansluiten die met een GPS muis verbind.)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sms van N73 naar Iphone HansWorst iTunes 0 11-10-08 18:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:08.