Iphone uit Amerika? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen, een vriend gaat voor mij een iphone meenemen uit amerika, en ik moet hem instrueren hoe dat moet. Aangezien veel van jullie experts ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone uit Amerika?
beste mensen,
een vriend gaat voor mij een iphone meenemen uit amerika, en ik moet hem instrueren hoe dat moet. Aangezien veel van jullie experts zijn, vraag ik dat aan jullie Hij moet toch naar een apple winkel gaan (NIET AT&T winkel!) en dan een iphone kopen en zeggen dat hij hem op iTunes activeert? Dan gaan ze toch niet moeilijk doen? Moet hij ook echt een Amerikaans ID laten zien of hoeft dat niet altijd?. En degenen die ervaring hiermee heeft, wat is verstandig: Iphone aangeven bij doane, of doos weggooien, iphone in broekzak en kabels in tas doen en hopen dat hij niet gesnapt wordt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hoeft geen ID te laten zien.
En het is maar net wat je zelf wilt, je iphone aangeven of hopen dat je niet gepakt wordt. Eigen keus dus.. |
|
||||
|
||||
Bijna alle topics in dit gedeelte gaan over dit onderwerp. We kunnen niet voor elke persoon een apart topic gaan aanmaken, want dan wordt het wel erg vol.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: iPhone 4 uit Amerika ?? | Woutrrr | Unlock | 7 | 21-06-10 01:26 |
Iphone uit Amerika | yvesw | Archief | 1 | 13-12-09 13:13 |
iPhone uit Amerika | arne89 | Chat en geruchten | 2 | 11-02-08 00:55 |
iphone uit amerika | prashantjuh | Archief | 2 | 10-10-07 19:42 |
|
|