iPhone zonder 3g-abonnement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik vroeg me even af, ik zou graag een iPhone kopen omdat ik dan eerst en vooral de perfecte mix van een iPod en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone zonder 3g-abonnement
Hoi,
Ik vroeg me even af, ik zou graag een iPhone kopen omdat ik dan eerst en vooral de perfecte mix van een iPod en gsm heb. Maar het is zo dat ik vaak in omgevingen vertoef waar een Wi-Fi netwerk is, en ik daardoor geen zin heb om nog is 30 euro of meer te betalen voor een data-abonnement. Is een iPhone wel (gemakkelijk) te gebruiken zonder internet ? Thnx Grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je bedoelt zonder internet abbo? Ja, als je vaak in Wi-Fi gebieden bent is dat best te doen hoor...
|
|||
|
|||
Geeft het geen problemen, wanneer je bijvoorbeeld op de bus zit om muziek te beluisteren. Want ik las ooit eens iets over het feit dat hij met itunes steeds internetverbinding tracht te maken ?
|
|
||||
|
||||
Nee joh, je kan gewoon spelletjes doen en muziek luisteren enzo zonder een verbinding te hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone uit Amerika zonder abonnement | imael | Koopinformatie USA | 7 | 26-02-10 18:32 |
Iphone van Amerika naar NL zonder abonnement | wendyvdbunt | Internet in buitenland (roaming) | 14 | 13-01-10 10:13 |
iPhone 2g; Internetten zonder data-abonnement | Willem... | Overige providers Nederland | 6 | 01-06-09 12:32 |
|
|