Geen "Profiel"-menu optie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik moet in verband met een niet goed werkende exchange mail account, mijn zakelijke certificaat verwijderen. Her en der lees ik dat dat in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen "Profiel"-menu optie
Hallo,
Ik moet in verband met een niet goed werkende exchange mail account, mijn zakelijke certificaat verwijderen. Her en der lees ik dat dat in het "Profiel" menu onder "Instellingen - Algemeen" moet gebeuren. Alleen heb ik daar geen "Profiel" onder staan...weet iemand of dit ergens anders te vinden is? Het gaat hier wel om een eigen toestel, die niet door mijn bedrijf beheerd wordt. Vast bedankt! Groeten, Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3gs "geen service"/"zoeken.." | zozamis | Unlock | 10 | 21-12-11 21:48 |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Windows: De optie "geen": zonder creditcard | Gaabje | iTunes | 2 | 17-06-10 08:58 |
Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer | Renzo4000 | iPhone algemeen | 0 | 09-07-09 14:47 |
|
|