De optie "geen": zonder creditcard discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben hier net nieuw dus ik weet niet precies hoe alles werkt, maar ik heb een vraagje. Je zou nu een account voor app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De optie "geen": zonder creditcard
Ik ben hier net nieuw dus ik weet niet precies hoe alles werkt, maar ik heb een vraagje. Je zou nu een account voor app store kunnen maken zonder creditcard gegevens. Dit heb ik geprobeerd, maar als ik eenmaal bij de betaalopties kom is de optie "geen" als betaaloptie niet mogelijk. Heeft iemand enig idee hoe dit komt en wat ik eraan kan doen om het wel aan te maken?
aanvullende informatie: ik werk met windows en heb itunes geïnstalleerd (de nieuwste versie), in het nederlands. alvast bedankt en groetjes Gaabje Laatst gewijzigd door Gaabje; 14-06-10 om 16:58. Reden: te weinig informatie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een iTunes kaart kopen. Ik gebruik zelf click&buy, is het handigst. Word automatisch van je rekening afgeschreven.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het als volgt gedaan: in de appstore een gratis app zoeken, aanklikken en dan pas je account aanmaken als nieuwe klant.
Daar krijg je dan namelijk wel de optie ''none''. Maar een ituneskaart kopen en vervolgens klick and buy zoals hierboven beschreven kan ook, ik heb een vriendin die op deze manier al haar aankopen in de appstore doet. Succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Optie "Toon deel van SMS" komt niet voor... | acvonk | iPhone algemeen | 1 | 19-08-09 01:23 |
Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer | Renzo4000 | iPhone algemeen | 0 | 09-07-09 14:47 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|