//

De optie "geen": zonder creditcard

De optie "geen": zonder creditcard discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben hier net nieuw dus ik weet niet precies hoe alles werkt, maar ik heb een vraagje. Je zou nu een account voor app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-06-10, 15:56
Gaabje Gaabje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard De optie "geen": zonder creditcard

Ik ben hier net nieuw dus ik weet niet precies hoe alles werkt, maar ik heb een vraagje. Je zou nu een account voor app store kunnen maken zonder creditcard gegevens. Dit heb ik geprobeerd, maar als ik eenmaal bij de betaalopties kom is de optie "geen" als betaaloptie niet mogelijk. Heeft iemand enig idee hoe dit komt en wat ik eraan kan doen om het wel aan te maken?
aanvullende informatie: ik werk met windows en heb itunes geïnstalleerd (de nieuwste versie), in het nederlands.
alvast bedankt en groetjes Gaabje

Laatst gewijzigd door Gaabje; 14-06-10 om 15:58. Reden: te weinig informatie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-10, 20:11
Guest-20190305175423
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Een iTunes kaart kopen. Ik gebruik zelf click&buy, is het handigst. Word automatisch van je rekening afgeschreven.
  #3  
Oud 17-06-10, 07:58
curmie curmie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 155
Standaard

Ik heb het als volgt gedaan: in de appstore een gratis app zoeken, aanklikken en dan pas je account aanmaken als nieuwe klant.
Daar krijg je dan namelijk wel de optie ''none''.
Maar een ituneskaart kopen en vervolgens klick and buy zoals hierboven beschreven kan ook, ik heb een vriendin die op deze manier al haar aankopen in de appstore doet.
Succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 12:59
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 19:03
Optie "Toon deel van SMS" komt niet voor... acvonk iPhone algemeen 1 19-08-09 00:23
Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer Renzo4000 iPhone algemeen 0 09-07-09 13:47
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:35.