Infunbox blijft "jailed" aangeven discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het instaleren van de nieuwe jailbreak op iphone 6 met IOS8.1 krijg ik met de laatste versie IphoneBox 2014, geen toegang. Hij blijft "jailed" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Infunbox blijft "jailed" aangeven
Na het instaleren van de nieuwe jailbreak op iphone 6 met IOS8.1
krijg ik met de laatste versie IphoneBox 2014, geen toegang. Hij blijft "jailed" aangeven. Ook na het instaleren van afc2add, of zoals opgezocht : Apple File Conduit "2" Hoe krijg ik dit in orde?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reactie NameP
Heb het geprobeerd. De iphone(6) met IOS 8.1 is vastgelopen na het instaleren van "afc2add for IOS 8.x" en heb het er terug afgegooid. Had een harde reset nodig. Niet de oplossing dus. iexplorer nog niet geprobeerd.Zal dat eens proberen. |
|
||||
|
||||
apple file conduit 2 installeren van Saurik
|
|
||||
|
||||
Deze had ik al eens geïnstalleerd. Toen kon ik niet in het "ruwe bestandssysteem"
Nu wel !! Bedankt dus voor jullie reacties. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Datum in "momenten" in "Foto's" komen niet overeen met origineel! | squertes | iPhone algemeen | 1 | 06-12-13 16:35 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|