Lightning is broken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie )...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Lightning is broken
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 februari 2015 om 17:22 ---------- Btw, iOn1c heeft ook al een jb klaar voor 8.3 O-o |
|
|||
|
|||
Hoezo noob? Ik dacht dat jij een jailbreak "Power User" bent. Kijk eens naar dat filmpje op die Franse website (iBoot). Met een fuzzer worden kwetsbaarheden opgezocht en (random) exploits geïnjecteerd.
Fuzz testing - Wikipedia, the free encyclopedia |
|
||||
|
||||
Ok dat dacht ik dus al dat het daarmee veel makkelijker is om kwetsbaarheden te vinden etc. Vergeleken jou verdiep ik mij vrij oppervlakkig Timosha 😄 ik ga eens kijken 👍
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die JB van Stefan Esser zal wel een proof of concept zijn. Geen one-click jailbreak (want iTunes 12.1 zit ook nog in de weg). Het zou trouwens heel spijtig zijn als Esser een jailbreak zou openbaren voor iOS 8.3 Beta 1 (meer is er nog niet). |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icefilms broken wat te doen? | Danny0458 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 14-03-12 14:20 |
atv2 e: broken packages | djnosfox | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 28-11-11 16:47 |
App gezocht: broken glass | tracker | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-11-09 09:34 |
iPhone: Jailbreak 2.2 broken package (cydia) | dery1990 | Jailbreak | 0 | 12-12-08 22:13 |
Ipod touch jailbreak broken :( | Fizzy | Unlock [archief] | 14 | 03-03-08 17:44 |
|
|