Icefilms broken wat te doen? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede gebruikers, Ik heb vorige maand een Apple tv gekocht en deze was al gejailbreakt Maar nu kreeg ik gisteren een melding en heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icefilms broken wat te doen?
Beste mede gebruikers,
Ik heb vorige maand een Apple tv gekocht en deze was al gejailbreakt Maar nu kreeg ik gisteren een melding en heb ik te snel geklikt (dus geen idee wat er nou stond) niet echt slim maar goed denk dat iedereen dat wel is heeft. Nu staat er achter icefilms broken en kan er niks meer mee. Kan iemand me helpen dit probleem op te lossen?? Bij voorbaat dank voor jullie reacties |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Wat te doen nu? | Elvan | Jailbreak | 15 | 10-01-11 00:14 |
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? | tom91 | iTunes | 2 | 25-12-10 16:25 |
Gejailbreakt, Wat nu? Wat kan ik allemaal doen? | umiyz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-05-10 16:21 |
Help,wat te doen? | Deborahk | Archief | 4 | 21-10-08 13:21 |
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? | Pietje123456 | Archief | 11 | 15-10-07 11:48 |
|
|