Ben ik genaait? Nieuwe Iphone 6 IOS 8.1.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag eindelijk mijn Iphone 6 64gb ontvangen via coolblue! Ik jailbreak altijd mijn idevices maar kom er nu dus achter dat het IOS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ben ik genaait? Nieuwe Iphone 6 IOS 8.1.3
Ik heb vandaag eindelijk mijn Iphone 6 64gb ontvangen via coolblue! Ik jailbreak altijd mijn idevices maar kom er nu dus achter dat het IOS al op 8.1.3 staat bij mijn nieuwe iphone 6....
Ben ik nu genaait, is er absoluut geen mogelijkheid om te downgraden of wat dan ook zodat ik kan jailbreaken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als er Android Lollipop het het toestel zou staan dan ben je "genaaid". |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De nieuwste versie is nu al een paar weken iOS 8.1.3, dus het was te verwachten dat nieuwe telefoons daar uiteindelijk ook mee worden geleverd. Als je perse een oudere iOS versie wilde had je dat eigenlijk speciaal moeten navragen bij Coolblue. Downgraden gaat helaas ook niet meer, omdat iOS 8.1.2 niet meer wordt gesigned door Apple.
Dus geduld hebben tot de volgende jailbreak en in de tussentijd gewoon genieten van je iPhone |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Genaaid.. Lol, als je je hier al druk om maakt ..
|
|
||||
|
||||
Ik zou blij met een nieuwe i6
|
|
|||
|
|||
Genaaid en nu gebonden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Activatie nieuwe simlockvrije iphone 3Gs lukt niet ( BEN simkaart ) | Porrit | iPhone algemeen | 3 | 08-12-11 22:47 |
HELP BEN super dom en iphone werkt niet meer goed door IOS 5 | iphonesven | iPhone algemeen | 21 | 11-06-11 17:01 |
Ben internet op iPhone (iOS 4) werkt niet? | michael3301 | iPhone algemeen | 1 | 09-07-10 16:45 |
BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS | vinnieblanco | Overige providers Nederland | 5 | 18-08-08 23:54 |
|
|