Probleem met jailbreaken iphone 4s discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik probeer een iphone 4s te jailbreaken volgens dit stappenplan(evasion): Jailbreak iOS 8 en iOS 7 handleiding (evasi0n en Pangu) Tijdens stap 5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met jailbreaken iphone 4s
Hoi allemaal,
Ik probeer een iphone 4s te jailbreaken volgens dit stappenplan(evasion): Jailbreak iOS 8 en iOS 7 handleiding (evasi0n en Pangu) Tijdens stap 5 doet de evasionapp automatisch mijn iphone rebooten, dan zie ik in mijn computerscherm, to continue please unlock your device. Ik unlock mijn device en daarna sluit de app en het computerprogramma af en gebeurt er geen reet meer. Weten jullie misschien waar dit aan ligt of wat ik fout doe? De aansluiting op de iphone is wel een beetje brak, maar tijdens het proces behoudt het ding wel gewoon z'n connectie met de computer dus daar ligt het niet aan denk ik. Anyways, enige hulp zou zeer welkom zijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank voor je reply.
Wat is 'OTA'? Wat kan ik doen om dit te fixen? |
|
|||
|
|||
OTA = Over The Air. Dus een iOS installatie/update via Wi-Fi direct op het toestel.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ok, dus ik kan niet jailbreaken als ik ios vanaf het device zelf heb geupdate?
Bedoel je dat ik ios 8.2 kan installeren via itunes en dan wel moet kunnen jailbreaken? Of ben ik sowieso de ***? Overigens stond er niks in die jailbreakhandleiding dat dit niet zou werken als ik mijn iphone op het device zelf het geupdate naar ios 7. Das toch raar? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
evasi0n iOS 7.0.x Jailbreak - official website of the evad3rs |
|
|||
|
|||
Ok, die warning is vrij duidelijk inderdaad
Dan maar wachten tot er een jailbreak is voor ios 8.2 Thanks voor de info man! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
kan ook aan itunes liggen heb namelijk zelfde probleem gehad itunes helemaal van computer af en de alle eerste versie van pangu gebruiken die van 80mb groot versie 1.0.0.1 die werkt wel bij mij lukte die andere versies van pangu ook niet voor ios 7.1.2 op een 4s
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: probleem met jailbreaken via pwnagetool | jochinho | Jailbreak | 0 | 20-09-11 13:49 |
iPhone: Iphone 3g 16b probleem met Jailbreaken + Firmware 3.1.3 erop krijgen. | visje92 | Jailbreak | 5 | 20-09-10 01:26 |
Probleem met Jailbreaken!! | Maxievr | Archief | 1 | 21-01-10 21:45 |
iPhone: iPhone 3gs met FW 3.1 OTB jailbreaken, probleem? | pietdeyaert | Jailbreak | 8 | 17-10-09 18:20 |
iPhone: Probleem met jailbreaken | Legolees | Jailbreak | 7 | 21-03-09 23:20 |
|
|