//

Iphone 3g 16b probleem met Jailbreaken + Firmware 3.1.3 erop krijgen.

Iphone 3g 16b probleem met Jailbreaken + Firmware 3.1.3 erop krijgen. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort een Iphone 3g, en ik had daar 4,0 opstaan met een jailbreak, Zelf gebruik multitasking totaal niet dus leek het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-09-10, 14:29
visje92 visje92 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Exclamation Iphone 3g 16b probleem met Jailbreaken + Firmware 3.1.3 erop krijgen.

Hallo,

Ik heb sinds kort een Iphone 3g, en ik had daar 4,0 opstaan met een jailbreak,
Zelf gebruik multitasking totaal niet dus leek het me zinvol om te downgraden naar 3.1.3 waarbij ik dan weer een jailbreak zou uitvoeren.

Nadat ik 3.1.3 erop wilde zetten met een restore, gaf deze een foutmelding,
Nu staat er helemaal geen firmware mee op , En kan ik m'n iphone ook niet unlocken, omdat ik zelf gebruik maak van een Vodafone simkaart, in itunes wordt mn Iphone dus niet meer geaccepteerd, en op mn Iphone zelf heb ik nu alleen staan Slide for emergency, in een stuk of 20 talen, waardoor ik verder helemaal niets meer kan,

Ik heb een jailbreak met Blackra1n, en met Redsn0w geprobeert, maar dat is beide niet gelukt, Iemand enig idee hoe ik 3.1.3 succesvol samen met een Jailbreak erop kan zetten, die ook nog mijn telefoon unlocked zodat ik mijn Simkaartje weer kan gebruiken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-10, 14:43
nickholtus nickholtus is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 316
Standaard

Maak met sn0wbreeze een costum firmware met activatie aan en herstel de iPhone daarmee
  #3  
Oud 19-09-10, 20:22
Elien94 Elien94 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 22
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem en als ik doe wat nickholtus zegt dan krijg ik foutmelding 1604.
  #4  
Oud 19-09-10, 20:41
Elien94 Elien94 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 22
Standaard

Het is mij eindelijk gelukt (hij is nu bezig met die ananas)
Misschien werkt dit voor jou ook: http://www.ifoneguide.nl/1525/iphone...an-ifoneguide/
  #5  
Oud 19-09-10, 22:38
hakkie05 hakkie05 is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 29
Standaard

Als je winterboard hebt en cydia moet je de source sinfuliphone downloaden en dan moet je via winterboard multitadking uitschakelen zo simpel ik heb op youtube gezien daar staat het preciezer
  #6  
Oud 20-09-10, 00:26
visje92 visje92 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard wtf....

inmiddels leek ik enigzins vooruit zien te komen, IOS 4.1 stond er succesvol op,
leek te jailbraiken te zijn met redsnow beta, na jailbreak staan er nu : Youtube, Aandelen, weer en dictafoon op mn Iphone, ALLE andere apps en dingen zijn verdwenen, ik heb herstellen geprobeert met elke Firmware die er is, maar die werken allemaal niet.. geen idee meer wat ik moet doen nu..
Reageren

Labels
firmware 3.1.3, iphone 3g 16gb zwart, jailbreak, simkaart, slide for emergency



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met aplicaties erop zetten suvtje iPhone Apps 3 30-11-10 15:01
iPhone: iPhone 3gs met FW 3.1 OTB jailbreaken, probleem? pietdeyaert Jailbreak 8 17-10-09 17:20
iPhone: Iphone met Firmware 3.0 crasht hoe weer de 3.0 te krijgen? missvirusje Jailbreak 3 13-09-09 00:03
Iphone 3g 2.1 unlocken en firmware 3.0 erop zetten? alachbaklava Archief 2 15-06-09 15:04
Kan mijn Iphone 3g met firmware 2.2 niet jailbreaken aswien Archief 1 21-11-08 13:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:42.