Hoe Cydia instaleren op Iphone 4 32gb discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb vandaag eindelijk mijn Iphone 4 kunnen gaan ophalen in de MediaMarkt. Nu moet ik zeggen dat er een nieuw wereld open ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe Cydia instaleren op Iphone 4 32gb
Hallo iedereen,
Ik heb vandaag eindelijk mijn Iphone 4 kunnen gaan ophalen in de MediaMarkt. Nu moet ik zeggen dat er een nieuw wereld open gaat en ik uren van alles heb ziten lezen op de site hier. Als ik het goed begrijp is het een aanrader om Cydia te instaleren omdat er veel kan worden geinstaleert. Maar Hoe doe ik dat ? Ik heb een open toestel gekocht (zonder abbo) dus gewoon mijn simkaart erin and thats it. Alvast bedankt Toni |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon ff jailbraken en cydia staat op je phone.
|
|
|||
|
|||
Hey Reaction,
Ik heb juist gelezen dat de Iphone 4, 4.1 niet te Jailbraiken is. Of gaat het toch? Bedankt |
|
||||
|
||||
Nog niet. Even wachten tot ze een jailbreak vrijgeven.
|
|
|||
|
|||
Bedankt ! ! dus moet ik nog even wachten voor ik enkelle toffe dingen op mijn Iphone kan plaatsen. Of gaat het ook op een andere manier ?
|
|
||||
|
||||
Nee, er zijn geen andere manieren.
|
|
|||
|
|||
@Toni misschien es even een avond lekker achterover in je stoel dit forum een beetje doorlezen, en je krijgt op bijna al je vragen wel een antwoord.
|
|
||||
|
||||
Toni, gewoon dagelijks dit forum checken, want ongeveer iedereen is hierop aan het wachten ;P en als ie er is, dan zal dat ruimelijks op dit forum staan.
Dus gewoon even blijven checken en vragen zijn altijd welkom, FF |
|
|||
|
|||
waneer denk een van julie dat er n jailbreak uit komt voor de iphone 4 ios 4.1
|
|
|||
|
|||
en ik kan hem niet downgraden naar 4.0.1 weet iemand hier n oplossing voor
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik zal het nje zo vertellen ik ben zowizo niet lui ik zoek kontinu naar iets en kan er niet aan uitkomen en warom bestaat deze forum dan om dit zoort dingen te vraagen als je er niet uit kan komen dus lui ben ik niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone4 hoe herken je een 16GB/32GB? | Gizz | iPhone algemeen | 15 | 29-09-10 14:47 |
iPhone: Hoe jailbrake ik de iphone 3gs 32Gb | montecristo | Jailbreak | 4 | 25-08-09 19:08 |
iPhone: gejailbreakt & unlockt 3GS 32GB apps instaleren | Dave77 | Jailbreak | 2 | 20-07-09 01:10 |
problemen met app instaleren via cydia en installer | chrisje1986 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 27-02-09 00:19 |
|
|