4.1 jailbreak voor ipod 2g discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of dit bij geruchten moet staan maar ik las ergens dat je met redsnow een ipod touch 2g Firmware 4.1 kon jailbreaken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4.1 jailbreak voor ipod 2g
Ik weet niet of dit bij geruchten moet staan maar ik las ergens dat je met redsnow een ipod touch 2g Firmware 4.1 kon jailbreaken is er iemand dit gedaan heeft of die dit kan bevestigen?
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit is geen gerucht, het is al lang bevestigt dat je de iphone 3g en ipod touch 2g kunt jailbreaken op 4.1 als je de ipsw van 4.0 gebruikt
|
|
|||
|
|||
Oke heel erg bedankt dan ga ik maar eens jailbreaken
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Jailbreak qdsdfsdf
|
|
|||
|
|||
het kan alleen op een ipod touch 2g Geen MC model en iphone 3g
|
|
|||
|
|||
Bij model nr achterop staat a1288 emc kan ik nu dus wel of niet met redsnow mijn ipod touch 2g 4.1 jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
Kijk onder instellingen bij algemeen en dan info scrol naar beneden en daar staat iets van mc...... Of mb....... Mb kun je jailbreaken mc niet
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt ik heb mc dus ik wacht wel tot er een nieuwe jailbreak is
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje hierover. Met sn0wbreeze zeggen ze dat je 4.1 beta kunt jailbreake op 2g mc. maar daarvoor moet je gejailbreakt zijn. Kun je jailbreakme op 4.0 doen? en dan sn0wbreeze voor 4.1 beta??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Ios4 Jailbreak voor ipod touch 3g | Koen Bosman | Jailbreak | 0 | 06-07-10 16:47 |
|
|