Hoe jailbrake ik de iphone 3gs 32Gb discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe jailbrake ik de iphone 3gs 32Gb. Met redsnow lukt het niet(blijft hangen) en met purplera1n blijft hij hangen bij foto. Bij de 3g 8 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe jailbrake ik de iphone 3gs 32Gb
Hoe jailbrake ik de iphone 3gs 32Gb.
Met redsnow lukt het niet(blijft hangen) en met purplera1n blijft hij hangen bij foto. Bij de 3g 8 gig lukte het wel? wie kan me helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Andere (oudere) versie van redsn0w gebruiken.
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag mijn 3GS 32Gb gejailbreaked middels redsnow. Werkt heel gemakkelijk en goed. Geen problemen gehad. Erna gesynced met mijn iTunes en alles werkt... Overigens 3.0.1
(Even voor de duidelijkheid; heb je wel de originele 3.0.1 geinstalleerd via herstellen ofzow, en om te jailbreaken 3.0 ipsw gedownload [LET OP! WEL DE GOEDE IPSW 3.0 DOWNLOADEN VOOR DE 3GS!!] en die "aangeduid" in redsnow?) |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een 3g s 32gb Kan je me helpen om mij het juiste bestand te sturen zodat ik het kan jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
@montecristo: Voor problemen met de jailbreak... Gebruik een andere USB poort en/of andere computer
Mvg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe te downgrade of te jailbrake | Jeroenk | iPhone algemeen | 5 | 10-12-10 22:19 |
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb | PeHa5772 | Koopinformatie Nederland | 8 | 24-01-10 22:48 |
iPhone: Iphone 3gs 3.1 Jailbrake windows. | Berrie | Jailbreak | 2 | 17-10-09 22:46 |
|
|