Hoe jailbrake ik de iphone 3gs 32Gb discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe jailbrake ik de iphone 3gs 32Gb. Met redsnow lukt het niet(blijft hangen) en met purplera1n blijft hij hangen bij foto. Bij de 3g 8 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoe jailbrake ik de iphone 3gs 32Gb.
Met redsnow lukt het niet(blijft hangen) en met purplera1n blijft hij hangen bij foto. Bij de 3g 8 gig lukte het wel? wie kan me helpen? |
|
|
![]() |
|
![]() Andere (oudere) versie van redsn0w gebruiken.
|
|||
|
|||
![]() Ik heb vandaag mijn 3GS 32Gb gejailbreaked middels redsnow. Werkt heel gemakkelijk en goed. Geen problemen gehad. Erna gesynced met mijn iTunes en alles werkt... Overigens 3.0.1
(Even voor de duidelijkheid; heb je wel de originele 3.0.1 geinstalleerd via herstellen ofzow, en om te jailbreaken 3.0 ipsw gedownload [LET OP! WEL DE GOEDE IPSW 3.0 DOWNLOADEN VOOR DE 3GS!!] en die "aangeduid" in redsnow?) |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ook een 3g s 32gb Kan je me helpen om mij het juiste bestand te sturen zodat ik het kan jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
![]() @montecristo: Voor problemen met de jailbreak... Gebruik een andere USB poort en/of andere computer
Mvg |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe te downgrade of te jailbrake | Jeroenk | iPhone algemeen | 5 | 10-12-10 21:19 |
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb | PeHa5772 | Koopinformatie Nederland | 8 | 24-01-10 21:48 |
iPhone: Iphone 3gs 3.1 Jailbrake windows. | Berrie | Jailbreak | 2 | 17-10-09 21:46 |
|
|