jailbreak redsnow screenshots discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Wil mn iphone 3G fw301 jailbreaken en heb de handleiding op het forum hiervoor gevonden. Echter wist ik onduidelijk vind is dat er op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak redsnow screenshots
Hoi,
Wil mn iphone 3G fw301 jailbreaken en heb de handleiding op het forum hiervoor gevonden. Echter wist ik onduidelijk vind is dat er op een gegeven ogenblik een screenshot is die aangeeft dat je Cydia aanvinkt en de únlock aanvinkt (en niet icy). Nu ben ik in de war want ik wil mn iphone niet unlocken, maar alleen jailbreaken....moet ik die optie nu wel of niet aanvinken? tx alvast, marc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij krijg je deze optie helemaal niet te zien bij een 3G..
Gewoon het stappenplan volgen en mocht je deze optie krijgen, simpelweg niet aanvinken
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Dank je...nu zie ik iets grappigs...ik heb deze link namelijk voor de JB: https://forum.iculture.nl/f14/i...ws-fw-3-x.html waarbij toch echt bij stap 11 ook de optie unlock bij zit terwijl in de MacOS handleiding bij dezelfde stap alleen Cydia als optie heeft staan.
Ik zal idd de optie gewoon uitvinken ja.. tx |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 3gs gister gejailbreakt en ik heb de optie unlock niet gezien
|
|
||||
|
||||
Dan zijn de screenshots waarschijnlijk gemaakt met een 1e generatie iPhone aangesloten, dan is die optie er wel
|
|
|||
|
|||
redsnow
Ik heb een vraag,ik heb redsnow op mijn iphone3g als ik itune 8.2.1 installeer ben ik redsnow kwijt??dus niet meer gejailbreak??graag uw reactie aub.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak Help? 4.3.1 redsnow | leonz | Jailbreak | 1 | 07-04-11 22:16 |
Redsnow Jailbreak | ferarossi | Archief | 4 | 24-10-09 20:51 |
iPhone: Providerproblemen na jailbreak redsnow | iTim | Jailbreak | 31 | 18-08-09 00:46 |
|
|