Moet ik een Jailbreak doen om SSH te gebruiken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Mac, daar zit Terminal op. Ik heb inmiddels begrepen dat je daarmee verbinding kunt maken met je iPhone om bestanden uit te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Moet ik een Jailbreak doen om SSH te gebruiken?
Ik heb een Mac, daar zit Terminal op. Ik heb inmiddels begrepen dat je daarmee verbinding kunt maken met je iPhone om bestanden uit te wisselen. Ook lees ik dat je Cyberduck kunt gebruiken.
Mijn conclusie is dan dat je via Wi-Fi verbinding zou moeten maken, klopt dit? Ik gebruik thuis geen Wi-Fi…. Kan ik dan gewoon weg geen verbinding maken, simpel gezegd? Iemand please? PLUS; Moet ik eerst Jailbreaken om SSH of Cyberduck te gebruiken?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zou zonder Wi-Fi gebruik kunnen maken van SSH. Er zijn programma's die een soort tunnel creeeren voor SSH terwijl de iPhone met de kabel (USB) verbonden is.
SSH werkt inderdaad alleen als je de iPhone heb gejailbreaked en OpenSSH heb geinstalleerd.
|
||||
|
||||
ok.. om nu speciaal hier voor een Wi-Fi router te kopen is ook een beetje overdreven...
Thanks anyways. |
|
|||
|
|||
hier is een link om het via usb te doen, maar je iPhone moet dus wel gejailbreakt zijn.
https://forum.iculture.nl/f8/ap...c-windows.html |
|
||||
|
||||
Thanks, dat is zelfs nog handiger. Gewoon een mobiele hardeschijf. Ik vroeg me al af waarom dat niet kon.. Kan wel dus..
Nu nog jailbreaken.. hmmmm Weet niet. Ben er toch wat huiverig voor.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
was ik eerst ook, maar het was echt makkelijk een kind (ik) kan de was doen |
|
||||
|
||||
Ik heb 2.0.2 op mijn iphone. Nu zag ik het volgende op de site van dev team;
UPDATE: PLEASE USE 2.0.1 INSTEAD which is here Werkt dat met 2.0.2? blog.iphone-dev.org | Thanks for waiting |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Top 5 terminal- en SSH-applicaties in de App Store: SSH, iSSH, pTerm, TouchTerm, Telnet > Nieuws > iPhoneclub.nl
misschien heb je daar ook wat aan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het lijkt me toch stug dat je de nieuwe nog niet via een mac kan jailbreaken. Ik heb ook wel hier op het forum gezocht maar kom toch weer op dezelfde locatie's uit... Grrr.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
dit keer hebben de windows mensen een keertje voordeel in de toekomst niet meer waarschijnlijk!
|
||||
|
||||
Daar heb je gelijk in, maar wij maccers konden snel via bootcamp, parallels of wat dan ook snel mee.
|
|
||||
|
||||
Ik draai alleen geen windhoos op mijn mac. Principe kwestie, plus; ik zie de noodzaak er niet van in. Ik heb hier ook nog een vista bak staan voor mijn werk.
Ik zou het dus wel kunnen... Hmm.., denk er nog ff ove rna.. Thanks allemaal.. |
|
||||
|
||||
Cyberduck werkt trouwens zonder jailbreak...
|
|
||||
|
||||
Cyberduck gebruik ik nu ook gewoon als ftp. Alleen zal ik het dan dus wel via Wi-Fi moeten doen?
Of kan ik Cyberduck ook via usb gebruiken? |
|
||||
|
||||
Via Wi-Fi inderdaad, zo doe ik het ook...in combinatie met Mobile Finder op de iPhone..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nou ik kan wel opnieuw me vraag stellen, maar dit topic heeft precies de juiste titel
ik vraag me namelijk ok af of je zonder JB via ssh verbinding met je iphone kunt makne...hierboven staat al dat dat niet kan, maar als ik kijk in de app store, zie ik verschillende apps met "ssh" in de titel.....wat zijn dat voor apps dan?? |
|
|||
|
|||
heeft niemand hier een antwoord op??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak, waarom moet iedereen hetzelfde doen? | Ruben.cc | Jailbreak | 5 | 20-05-11 13:47 |
Wat moet je nu juist doen om een gratis bumper voor de iPhone te verkrijgen? | saaiko | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 10-09-10 19:06 |
Welke tutorial voor een jailbreak moet ik gebruiken? | tho123 | Jailbreak | 5 | 13-05-10 12:08 |
iPhone: Wat moet ik allemaal doen voor de JAILBREAK | Dutchboy | Jailbreak | 1 | 11-05-10 20:45 |
iPhone: Welke instellingen moet je doen naar de jailbreak? | Erhan | Jailbreak | 10 | 21-12-08 21:48 |
|
|