Moet ik een Jailbreak doen om SSH te gebruiken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja kan mij iemand ook vertellen hoe dat zit. Kan ik SSH gebruiken op een (1ste generatie) iPhone met 3.0 zonder deze te jailbreaken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja kan mij iemand ook vertellen hoe dat zit. Kan ik SSH gebruiken op een (1ste generatie) iPhone met 3.0 zonder deze te jailbreaken?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
stomme apple
apple moet zelf met een soort winterboard komen, heb ik geen ssh meer nodig en geen JB meer die ik er trouwens gister avond weer af heb gehaald haha Blijf bezig... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak, waarom moet iedereen hetzelfde doen? | Ruben.cc | Jailbreak | 5 | 20-05-11 13:47 |
Wat moet je nu juist doen om een gratis bumper voor de iPhone te verkrijgen? | saaiko | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 10-09-10 19:06 |
Welke tutorial voor een jailbreak moet ik gebruiken? | tho123 | Jailbreak | 5 | 13-05-10 12:08 |
iPhone: Wat moet ik allemaal doen voor de JAILBREAK | Dutchboy | Jailbreak | 1 | 11-05-10 20:45 |
iPhone: Welke instellingen moet je doen naar de jailbreak? | Erhan | Jailbreak | 10 | 21-12-08 21:48 |
|
|