Welke tutorial voor een jailbreak moet ik gebruiken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Een paar dagen geleden had ik een topic gemaak gemaakt. Dat werd gesloten met het advies de keuzehulp en het wikimenu te gebruiken. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke tutorial voor een jailbreak moet ik gebruiken?
Een paar dagen geleden had ik een topic gemaak gemaakt. Dat werd gesloten met het advies de keuzehulp en het wikimenu te gebruiken. Ik heb het volledige forum doorzocht maar nergens een antwoord op mijn vraag gevonden.
Ik heb een Ipod Touch 2g ik heb hem legaal upgegrade naar fw 3.1.3 nu zou ik hem graag jailbreaken maar ik heb geen idee welke handeleiding ik moet volgen voor hem te jailbreaken. Moet ik de jailbreak tutorial voor 2g voor 3g of voor fw 3.1.3 gebruiken? Alvast bedankt Thomas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon het eerste bericht van het topic 'Spirit jailbreak' volgen: https://forum.iculture.nl/f14/i...rvaringen.html
|
|||
|
|||
Citaat:
En nog één vraag. Als is het doe werkt het dan met de nieuwste versie van itunes. Laatst gewijzigd door tho123; 12-05-10 om 21:49. |
|
||||
|
||||
Nee en ja.
|
|
|||
|
|||
Bedankt zal het waarschijnlijk proberen.
(Mag gesloten worden) |
|
||||
|
||||
Inderdaad, je kan verdergaan in het Spirit verzameltopic met je problemen
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke Jailbreake software moet ik gebruiken? | fvdn | Archief | 3 | 24-01-10 12:43 |
iPhone: Moet ik een Jailbreak doen om SSH te gebruiken? | SubMan | Jailbreak | 22 | 26-08-09 14:20 |
iPhone: Welke instellingen moet je doen naar de jailbreak? | Erhan | Jailbreak | 10 | 21-12-08 21:48 |
Welke methode moet ik gebruiken voor upgrade 2.0.2 | cort | Archief | 1 | 29-08-08 12:52 |
OTB 1.1.2 -> welke tutorial | svekke | Archief | 0 | 15-01-08 02:24 |
|
|