Welke instellingen moet je doen naar de jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag heren, ik heb een vraag wat moet je naar de jailbreak doen welke instellingen moet je daarna verrichten ik heb op de cydnia gedrukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke instellingen moet je doen naar de jailbreak?
Dag heren,
ik heb een vraag wat moet je naar de jailbreak doen welke instellingen moet je daarna verrichten ik heb op de cydnia gedrukt en daarna vraag hij wat instellingen maar ik snap niet wat ik moet invoeren. kan iemand mij precies uitleggen wat ik moet invoeren of indrukken ??? Hij zegt Who are you? daarna krijg je drie keuzes 1 Use (graphical Only) 2 Hacker (+ Command Line) 3 Developer (No filters) welke moet ik kiezen ??? Alvast vriendelijk bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kies maar gewoon 1.
|
|||
|
|||
niet dat ik straks moet betalen of iets anders?
want heb al zoveel dingen gelezen over jailbreak. over ssh toepasingen? enz.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ow super heren bedankt voor jullie snelle reactie
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mario nog een kleine vraag ik heb het al gedaan, alleen hij zegt update cydia 2.2 moet ik dat doen of zal ik het zo laten.
|
|
||||
|
||||
Dat is gewoon een bericht van Saurik zelf met een uitleg erin dat je veilig kan updaten naar firmware 2.2. Je kan in Cydia zelf niet updaten naar firmware 2.2.
|
|
|||
|
|||
oke dan weet ik genoeg nogmaals bedankt.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
vergeet je wachtwoord van de iphone niet te veranderen, middels ssh (veiligheidmaatregel). Google even of zoek hier hoe dat moet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak, waarom moet iedereen hetzelfde doen? | Ruben.cc | Jailbreak | 5 | 20-05-11 13:47 |
Welke tutorial voor een jailbreak moet ik gebruiken? | tho123 | Jailbreak | 5 | 13-05-10 12:08 |
iPhone: Wat moet ik allemaal doen voor de JAILBREAK | Dutchboy | Jailbreak | 1 | 11-05-10 20:45 |
iPhone: Moet ik een Jailbreak doen om SSH te gebruiken? | SubMan | Jailbreak | 22 | 26-08-09 14:20 |
Help! wat moet ik doen? us iphone doet niks meer na updaten naar 2.02 | joelle | Archief | 3 | 07-09-08 19:26 |
|
|