Jailbreak, waarom moet iedereen hetzelfde doen? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Puur een vraagje uit interesse/nieuwsgierigheid... Gisteren heb ik mijn iPad maar weer eens gejailbreakt omdat ik toch echt weer een firewall erop wilde hebben. Na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jailbreak, waarom moet iedereen hetzelfde doen?
Puur een vraagje uit interesse/nieuwsgierigheid... Gisteren heb ik mijn iPad maar weer eens gejailbreakt omdat ik toch echt weer een firewall erop wilde hebben. Na drie vruchteloze pogingen dit met RedSn0w te doen heb ik het uiteindelijk met Sn0wbreeze probleemloos voor elkaar gekregen. Tijdens het jailbreaken kwam de vraag bij me op waarom het eigenlijk allemaal zo redelijk omslachtig moet terwijl iedereen eigenlijk precies dezelfde handelingen verricht. Ik hoop dat iemand mijn technische nieuwsgierigheid kan bevredigen. ;-) Om te jailbeaken download ik Snowbreeze (zoals iedereen (die Snowbreeze gebruikt)). Daarvoor moet ik een recente firmware downloaden (dat moet iedereen). Snowbreeze "hackt" deze en zet de gehackte versie op mijn desktop (gebeurt bij iedereen). Ik moet vervolgens in iTunes een herstel doen met deze firmware (dat moet iedereen). Waarom is het dan niet gewoon mogelijk om deze gehackte firmware online te zetten zodat iedereen deze via iTunes in zijn iPod/iPhone/iPad kan zetten?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Omdat je geen gewijzigde Apple code mag aanbieden?
|
||||
|
||||
Het gebeurt toch wel (eens)?
Custom firmwares zijn toch ook een keer door iemand "gebakken" met bijvoorbeeld snowbreeze? Laatst gewijzigd door remundo7000; 19-05-11 om 16:17. |
|
||||
|
||||
Inderdaad, de "custom firmwares" zijn voor iedereen dezelfde en kan door iedereen gebruikt worden.
|
|
|||
|
|||
Het is custom firmware ! met sn0wbreeze kun je nog meer pakketjes bakken naar eigen smaak ! ik heb met mijn Apple taartje graag wat meer kaneel in....en wat meer suiker in..
|
||||
|
||||
Over custom firmware gesproken..... Kan het ook zijn dat iemand virussen kan schrijven in custom firmwares, waarom je prive gegevens worden doorgestuurd naar een onbekend persoon?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Wat moet ik allemaal doen voor de JAILBREAK | Dutchboy | Jailbreak | 1 | 11-05-10 20:45 |
iPhone: Moet ik een Jailbreak doen om SSH te gebruiken? | SubMan | Jailbreak | 22 | 26-08-09 14:20 |
HELP ! wat moet ik doen ??? | L03627 | Archief | 3 | 10-05-09 18:55 |
iPhone: Welke instellingen moet je doen naar de jailbreak? | Erhan | Jailbreak | 10 | 21-12-08 21:48 |
Waarom maakt iedereen zich zo druk om zijn Iphone te unlocken? | gserban | Archief | 5 | 05-08-08 15:25 |
|
|