Iphone met Firmware 3.0 crasht hoe weer de 3.0 te krijgen? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat ik het hier goed post. Uren gezocht, niets gevonden. Mijn Iphone is gecrasht. heel lang een apple logo op mijn telefoon. Eindelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone met Firmware 3.0 crasht hoe weer de 3.0 te krijgen?
Ik hoop dat ik het hier goed post.
Uren gezocht, niets gevonden. Mijn Iphone is gecrasht. heel lang een apple logo op mijn telefoon. Eindelijk weer verbinding gekregen met itunes maar moet ik de update van 3.1 gaan doen. Dit wil ik niet want ik wil hem met 3.0 gejailbreakt hebben. Hoe krijg ik nu firmware 3.0 er weer op? Diskaid pakt hem niet en bij Itunes krijg ik meteen de melding dat de firmware niet compatible is Laatst gewijzigd door missvirusje; 13-09-09 om 00:01. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
shift ingedrukt houden en dan op herstel drukken dan selecteer je firmware 3.0.1
cas |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is op dit moment volgens mij alleen mogelijk om te restoren naar 3.1, en dan ben je je jailbreak kwijt, mocht hij software matig geunlockt zijn dan ben je dat ook kwijt. Let op: De kans dat je ooit nog zou kunnen unlocken is kleiner geworden.
|
||||
|
||||
Dats alleen voor 3GS dus jij hoeft daar geen probleem van
cas |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3g met 4.1 hoe kan ik mijn bel icoon terug krijgen? | mdeuss | Jailbreak | 1 | 10-10-10 18:00 |
iPhone: Iphone 3g 16b probleem met Jailbreaken + Firmware 3.1.3 erop krijgen. | visje92 | Jailbreak | 5 | 20-09-10 01:26 |
hoe kan ik weer bellen met 2.2.1 | jefp | Archief | 2 | 31-01-09 08:33 |
Iphone crasht op firmware 2.1 | dorus | iPhone algemeen | 5 | 16-09-08 18:59 |
|
|