Jailbreak 8.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Niets!! Kan de app gewoon niet open doen. Hij springt direct as 😠😔...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niets!! Kan de app gewoon niet open doen. Hij springt direct as 😠😔
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yep zowel ipod als iphone
|
|
|||
|
|||
Oke dat is erg apart dat de kaarten app niet meer werkt
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 juni 2015 om 20:51 ---------- Vraagje u iPhone heeft iOS 8.1.2 met jailbreak heeft u die nieuwe Cydia Substrate daar op geïnstalleerd? Ik heb dat namelijk niet misschien ligt het daar aan Laatst gewijzigd door niven10; 25-06-15 om 21:52. Reden: Meer info |
|
|||
|
|||
Helaas doet ook met de dep file customnotificationsound het niet. Verder werkt bij mij alles weer!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat klopt ik had ook een keer problemen met de weer app weet zo niet hoe ik dat had opgelost maar zoals u al zegt als je tweaks had gebruiken kun je dat soort problemen krijgen
Laatst gewijzigd door niven10; 25-06-15 om 21:57. Reden: Meer info |
|
||||
|
||||
En 2.1.2 is uit
http://taig.com/en/ Voor al gejailbreakte toestellen kan de update via de repo van Taig geïnstalleerd worden Mirror site: https://openload.io/f/0GcPEnMFsDM/TaiGJBreak_2120.zip
. Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen Laatst gewijzigd door jemmie; 26-06-15 om 09:42. Reden: Mirror site toegevoegd |
|
|||
|
|||
Wat is het repo adres van Taig heb van de week al een jb gedaan
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
mijn chinees niet zo goed haha zie Taig AFC2 staan is deze de juiste update ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan wacht ik nog wel effe
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is inmiddels gelukt werkt perfect
|
|
|||
|
|||
De untether update is ook beschikbaar in Cydia...
...dan zullen we die maar proberen. |
|
|||
|
|||
Ik probeer de nieuwste JB (2.1.2) te installeren op Windows 8 (niet via VM op Mac) en ik krijg de melding dat de applicatie niet werkt onder Virtual Machine?
Ik zit helemaal niet op een VM. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit oplos? Laatst gewijzigd door DaTiezl; 26-06-15 om 12:27. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Alleen jammer dat ie bij mij vraagt om itunes versie 12.0.1..... Heeft te maken met apple driver? Is dit bij meer mensen bekend?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|