Iphone blijven hangen na een reset discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi , Ik heb gisteren mijn Iphone 6s gejailbreaked, vandaag wou ik de jailbreak verwijderen. Ik heb dit gedaan door alleen de instellingen en inhoud ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone blijven hangen na een reset
Hoi ,
Ik heb gisteren mijn Iphone 6s gejailbreaked, vandaag wou ik de jailbreak verwijderen. Ik heb dit gedaan door alleen de instellingen en inhoud te wissen op mijn iphone. Mijn iphone is toen blijven hangen bij de apple logo. Ik heb toen mijn iphone in DFU mode via itunes hersteld. Nu vraag ik me af of ik mijn (net nieuwe) iphone op deze manier heb beschadigd ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar het is inderdaad gelukt en verder nergens last van gehad.. maar was bang dat ik daardoor iets had beschadigd |
Labels |
jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3G blijft hangen na harde reset+jailbreak | Machael | Jailbreak | 2 | 08-08-10 14:49 |
iphone blijft hangen na reset | Candle | iPhone algemeen | 1 | 28-07-10 18:54 |
Iphone blijft hangen tijdens de reset. | rachelbrugs | Archief | 1 | 23-02-10 19:41 |
Na update 3.0 iphone blijven hangen | delightone | Archief | 2 | 20-06-09 22:14 |
|
|