//

iphone blijft hangen na reset

iphone blijft hangen na reset discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde mijn iphone 3GS resetten en nu blijft hij hangen op het icoon itunes en kan ik alleen maar op het ´´i´´ drukken waar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-07-10, 12:26
Candle Candle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard iphone blijft hangen na reset

Ik wilde mijn iphone 3GS resetten en nu blijft hij hangen op het icoon itunes en kan ik alleen maar op het ´´i´´ drukken waar 2 codes te voorschijn komen. Hij vraagt elke keer om een simkaart zonder code en ik kan alleen maar noodoproepen gebruiken.Wat kan ik nu nog doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-10, 18:54
Zunne Zunne is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 20
Standaard

Misschien kun je je simkaart eens in een andere telefoon doen en dan via die telefoon de code eraf halen? Wie weet...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone blijft meerdere malen vast zitten ook na RESET sefu11 iPhone algemeen 1 18-04-11 12:44
iPhone: Iphone 3G blijft hangen na harde reset+jailbreak Machael Jailbreak 2 08-08-10 14:49
Iphone blijft hangen tijdens de reset. rachelbrugs Archief 1 23-02-10 19:41
iPhone: Iphone 2g blijft rebooten na reset Quintin Jailbreak 5 13-11-09 08:44
iphone blijft op aplle icoon staan na reset ronin Unlock [archief] 12 19-01-08 20:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.