//

Ipad geblokkeert na proberen software bij te werken in iTunes

Ipad geblokkeert na proberen software bij te werken in iTunes discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Het geheugen van mijn iPad 2 was bijna vol, en ik had nog een jailbreak erop waar ik niet tevreden over was, dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-16, 22:36
kscholten78 kscholten78 is offline
• iOS 9.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2016
Berichten: 2
Standaard Ipad geblokkeert na proberen software bij te werken in iTunes

Hallo allemaal,

Het geheugen van mijn iPad 2 was bijna vol, en ik had nog een jailbreak erop waar ik niet tevreden over was, dus ik wilde mijn ipad in iTunes updaten naar de nieuwste iOs (mijn ipad had nl nog iOs 7).
Maar krijg steeds een foutmelding: 3194

Dus heb ik mijn ipad in de CPU mode gezet (10 seconden Home+Lock knop, en daarnaa lock knop ingedrukt houden), maar kreeg weer die foutmelding (3194).

Daarna nog de volgende opties gedaan:

- handmatig firmware gedownload en via linker shift toets + resetten deze handmatig proberen te downloaden, wederom foutmelding 3194

- tenslotte heb ik handmatig het hosts bestand vernieuwd, zoals in een ander forum werd geadviseerd, maar nog steeds foutmelding 3194

Wie o wie kan mij verder helpen, want ik kom er niet meer uit!

Mvg Karin

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 januari 2016 om 22:02 ----------

Het is inmiddels toch gelukt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Knop in instellingen geblokkeert louis14 iPad algemeen 9 28-07-15 16:30
iTunes vindt 5.0 software voor iPad 1 niet petersmitch iPad algemeen 2 17-10-11 12:28
apps werken niet meer na software update naar 4.3.5 jacobine84 iPhone algemeen 2 07-09-11 14:43
iPhone: Gejailbreakte Iphone 3gs met firmware 3.1.3 software bij laten werken naar 4.2? x.Wendy.x Jailbreak 2 07-03-11 14:17
smtp server geblokkeert ? obionenairobi Odido (T-Mobile) 3 20-08-08 07:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:10.