Knop in instellingen geblokkeert discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga in instellingen naar algemeen,dan naar ververs apps in de achtergrond. Dan kom ik op het scherm met de knop ververs apps.dieknop staat op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Knop in instellingen geblokkeert
Ik ga in instellingen naar algemeen,dan naar ververs apps in de achtergrond.
Dan kom ik op het scherm met de knop ververs apps.dieknop staat op aan. Ik wil die op uit maar ik kan die niet verschuiven. En er zijn nog verschillende knoppen die ik niet kan verschuiven. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens een hard reset
|
||||
|
||||
Kijk eens in Instellingen > Algemeen > Beperkingen. Ik heb een vermoeden dat daar een paar opties op "wijzigen niet toestaan" aan staan.
De beperkingen kun je ook uitschakelen door de instellingen te resetten (Instellingen > Algemeen > Reset)
|
|||
|
|||
ik heb gekeken naar beperkingen in algemeen en heb gezien dat beperkingen uitgeschakeld staat: er staat " uit" geschreven.
Als ik op beperkingen druk dan zie ik op de pagina die verschijnt dat de iconen " sta toe" gedimd zijn, ook de tekst is gedimd. De knop " schakel beperkingen in" brand fel zodat ik hem kan indrukken. |
|
|||
|
|||
Die laatste knop zie ik niet, maar ik heb geen 7.1.2 meer.
|
|
|||
|
|||
beperkingen
het is niet echt een knop, er staat gewoon bovenaan de tekst "schakel beperkingen in"
mijn ios versie is 8.4 |
|
|||
|
|||
Dan moet je even je profiel aanpassen, daar staat nog 7.2.1.
Beperkingen zijn bij jou dus niet ingeschakeld, dus jouw probleem heeft daar niets mee te maken. Ik zou een keer "Herstel alle instellingen" doen. |
|
|||
|
|||
ik heb "herstel instellingen gedaan".
Nu kan ik ververs apps op achtergrond" uitschakelen! Bedankt. |
|
|||
|
|||
Fijn dat het gelukt is.
|
|
||||
|
||||
Excuses voor de late reactie, maar mooi dat het is opgelost!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Instellingen Iphone internet nieuwe instellingen elke keer opnieuw | Baroque | Vodafone | 4 | 07-04-14 10:13 |
Bluetooth-knop afwezig bij instellingen ?? | keessiekezman | iPhone algemeen | 4 | 04-05-13 11:23 |
Mute knop en landscape knop ipad | gemakki | iPad algemeen | 17 | 22-12-10 21:23 |
Instellingen knop weg na opstarten en updaten van cydia | hpayanda | Jailbreak apps en thema's | 3 | 06-06-10 21:09 |
smtp server geblokkeert ? | obionenairobi | Odido (T-Mobile) | 3 | 20-08-08 07:23 |
|
|