Instellingen Iphone internet nieuwe instellingen elke keer opnieuw discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) IK heb een iphone 4s bij vodafone gekocht. Na enige tijd besloten dat ik een andere provider wou Gekozen voor Hollandsenieuwe, Instellingen zoals vermeld op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Instellingen Iphone internet nieuwe instellingen elke keer opnieuw
IK heb een iphone 4s bij vodafone gekocht.
Na enige tijd besloten dat ik een andere provider wou Gekozen voor Hollandsenieuwe, Instellingen zoals vermeld op de website van hollandse nieuwe ingevoerd Dat werkt verder prima Maar dan... Regelmatig vergeet de iphone de instellingen van hollandse nieuwe en zet die daar van vodafone er weer neer. Verschillende opties geprobeerd instellingen iphone "stel opnieuw in" Iphone instellingen algemeen "herstel netwerkinstellingen" 'Herstel alle instellingen" Dit lijkt het dan te doen, maar op vervelende momenten, want het is vaak onderweg, op de snelweg of andere momenten waarbij haast is geboden, wordt ik geconfronteerd met weer de oude instellingen van vodafone Ik moet dan de internetinstellingen van hollandse nieuwe handmatig invoeren de iphone opnieuw opstarten ( uit, aan) voordat ik weer verder kan weet iemand hoe ik dit vervelende probleem kan oplossen mvg bar |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de iPhone al eens een keer een harde reset gegeven, en wanneer dit geen oplossing boodt overwogen om hem te herstellen dmv iTunes. Je gaat dan wel naar iOS 7. Maar als je back up aan zet dmv iCloud kun je deze terug zetten na het herstellen van de iPhone.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De harde reset optie wel geprobeerd en zonder het gewenste resultaat met harde reset wordt bedoelt aantal seconden vasthouden van de twee "knoppen" Home+aan/uit knop? Sinds ik Linux draai heb ik eigenlijk geen itunes meer, dus deze optie blijft over "herstellen dmv itunes" Zet je de instellingen die je eigenlijk niet meer terug dmv de cloud ook niet terug? Of zijn daar opties wat je precies wil terug halen uit de cloud? |
|
||||
|
||||
iCloud haalt volgens mij alleen gegevens terug, en niet zo zeer instellingen.
Heeft bij mij in het verleden wel eens problemen opgelost, zoals snel leeglopen van de batterij. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook telkens het probleem met Hollandsnieuwe.
Na een tijdje springt hij terug na Vodafone instelling. Dus ineens werkt internet niet meer. http\\iphonesettings.net werkt overigs niet Iemand idee hoe dit op te lossen?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Switchen tussen iMessage en sms zonder elke keer naar de instellingen te gaan. | lastheart | iPhone algemeen | 7 | 09-08-12 02:15 |
internet instellingen voor iPhone 2G | AlfaRomeoDriver | Telenet | 3 | 16-07-12 18:38 |
Iphone transpoteert elke keer opnieuw alle filmpjes en foto's naar computer | wunderlich712 | iPhone algemeen | 4 | 13-07-12 01:19 |
Vodafone MMS en Internet instellingen Iphone 3G simlock vrij | Trick9 | Archief | 1 | 17-06-09 17:40 |
|
|