Fotobestand mega groot discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst eens door mijn instellingen gekeken op zowel mijn iPad en iPhone. Nu kwam ik tegen dat mijn iPhone 3,4GB gebruikt voor mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fotobestand mega groot
Ik heb laatst eens door mijn instellingen gekeken op zowel mijn iPad en iPhone. Nu kwam ik tegen dat mijn iPhone 3,4GB gebruikt voor mijn foto's. Dit terwijl mijn iPad hiervoor 6,1GB gebruikt. Mijn fimrollen en fotostream zijn leeg. Ook heb ik al mijn foto's er afgehaald en weer opnieuw gesynchroniseerd via iTunes. Echter het verschil blijft gelijk. Dat terwijl er EXACT dezelfde foto's zijn gesynchroniseerd.
Wie verklaart mij het verschil? Wie kan mij uitleggen wat ik hier eventueel mee kan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij een iTunes synchronisatie worden niet de originele foto's met het toestel. gesynchroniseerd. iTunes maakt een kopij aangepast aan de resolutie van het specifieke toestel. Die kopijen komen in de directory iPod (niet iPad!) Photo Cache.
|
|
|||
|
|||
Heb je "Download en bewaar originelen" aangevinkt op je iPad ? En hoe is die instelling op je iPhone bij Instellingen/Foto's en Camera ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
JPG (fotobestand) niet te openen | thomassen39 | iPhone algemeen | 5 | 26-08-18 16:10 |
Mega rekening | danaaa | iPhone algemeen | 15 | 16-11-11 23:10 |
|
|