Instellingen knop weg na opstarten en updaten van cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo beste mensen, hier iets heel raars, nadat ik gister avond cydia had opgestart en er paar updates klaar stonden om geinstalleerd te worden en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Instellingen knop weg na opstarten en updaten van cydia
hallo beste mensen, hier iets heel raars, nadat ik gister avond cydia had opgestart en er paar updates klaar stonden om geinstalleerd te worden en werd uitgevoerd, sloot cydia af, de iphone ging vanzelf restarten en mijn instellingen knopje was en is ook weg, kan hem ook niet via finder weer terug vinden. reset helpt ook niet en hij is gejailbreakt!! is iemand bekend met dit probleem en kan mij erbij helpen :S:S??
Laatst gewijzigd door hpayanda; 26-04-10 om 09:57. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hi mensen, heb dit probleem nu ook. Kan geen oplossing vinden. Heeft iemand de oplossing
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is dit een inmiddels bekend probleem wat mogelijk veroorzaakt wordt door Rock. Zoek maar eens op Rock op het forum.
|
|||
|
|||
Hi ButcherJF,
Ik heb geen rock erop. Alleen Cydia en blackra1n. Maar bedankt voor de tip. Ik ga verder zoeken op het forum. Gezocht en niets gevonden.... Kan ik het oplossen door mijn Iphone te herstellen en dan updaten naar 3.1.3? Dan kan ik daarna een nieuw JB met spirit doen groetjes Laatst gewijzigd door ShadyLTD; 07-06-10 om 00:05. Reden: aanvulling tekst |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia repo van Saurik kan niet updaten, Packages.gz file ontbreekt?? | koekjedebij | Jailbreak apps en thema's | 21 | 27-05-11 19:56 |
Wi-Fi valt weg op moment van downloaden Cydia | toines | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-10-10 22:44 |
Updaten na Jailbreakme - Cydia weg..? | dennisvb | Jailbreak apps en thema's | 1 | 04-08-10 17:27 |
Helft van instellingen weg | aer0101 | Archief | 3 | 28-06-09 22:22 |
iPod touch: Instellingen sluit na opstarten | iPhonePwnHoofd | Jailbreak | 2 | 15-05-09 19:16 |
|
|