iOS 9.3 Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus... Ik las vandaag het een en ander, ik weet niet of ik goed zit maar is de iOS 9.3 Jailbreak er eindelijk?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 9.3 Jailbreak
Dus...
Ik las vandaag het een en ander, ik weet niet of ik goed zit maar is de iOS 9.3 Jailbreak er eindelijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoezo "eindelijk"? Een proof of concept (voor Arm64 toestellen) van Luca Tedesco is er al sinds begin januari 2016:
iOS 9.3 Jailbreak Demoed On Video | Redmond Pie Een publieke "one click jailbreak" voor iOS 9.3 is er nog niet (denk ik). |
|
|||
|
|||
Citaat:
m.pangu8.com/pangu93.html TaiG9 Beta 1 - iOS 9.3 Jailbreak Tool by TaiG Zelf kan ik, helaas, nog niet zelf uitgebreid op onderzoek omdat mijn laatste Laptop doorgebrand is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik bedoel dat ik later pas echt aan de slag kan, maar een beetje onderzoek vooraf kan wel. Bij de Pangu link zit er een Windows tool bij, de TaiG was meer bonus info. |
|
|||
|
|||
Zit er ook op te wachten... Hoop dat ze m snel release
|
|
|||
|
|||
Een jailbreak zal zeer waarschijnlijk niet komen, voordat Apple een update voor 9.3 heeft uitgebracht (o.a. patch voor niet kunnen openen van links in safari/mail).
|
|
|||
|
|||
Dat is een heel rare conclusie. Dat Shared Web Credentials probleem, veroorzaakt door apps zoals Booking.com, is met een jailbreak in een paar seconden opgelost.
|
|
|||
|
|||
Shared Web Credentials probleem met jailbreak
Misschien een domme vraag maar hoe los ik dat Shared Web Credentials probleem, veroorzaakt door apps zoals Booking.com, met een jailbreak in een paar seconden op?
|
|
|||
|
|||
com.apple.SharedWebCredentials uitzetten (false) in /Library/LaunchDaemons/com.apple.swcd.plist
|
|
|||
|
|||
Shared Web Credentials probleem met jailbreak
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan ik met zo'n semi-jailbreak downgraden met shsh blobs?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is scam kom ik nu achter. Heb mijn bericht veranderd zodat sommige mensen niet blindelings daar gaan downloaden en dan problemen krijgen. Als jij ook de quote edit Ik verwacht binnenkort de full jailbreak voor 9.2.1 en 9.3. Dan ga ik dit proberen: https://www.youtube.com/watch?v=fh0tB6fp0Sc |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
|
|