Jawel hoor...Hij zit er aan te komen !!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone heb ik gejailbreaked via de site onlinejailbreak.com, rechtstreeks op de iphone zelf. Dat is geen malafide site. Mijn ipad heb ik gejailbreaked via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iphone heb ik gejailbreaked via de site onlinejailbreak.com, rechtstreeks op de iphone zelf. Dat is geen malafide site. Mijn ipad heb ik gejailbreaked via de Chinese site van Pangu.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ben vandaag terug van vakantie (updaten via iTunes lukte op andere pc niet) en wilde updaten en jailbreaken. Ben ik nu te laat of kan het nog?
Ben vandaag terug van vakantie (updaten via iTunes lukte op andere pc niet) en wilde updaten en jailbreaken. Ben ik nu te laat of kan het nog? Update: geen reactie, toch geprobeerd. Lijkt vooralsnog gelukt Jailbreak was gelukt maar hij wil telkens opnieuw opstarten. Ken de procedure zowat uit het hoofd Laatst gewijzigd door Mireille005; 09-08-16 om 02:16. Reden: Update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beeld iphone 6 blijft zwart en piept/trilt om de 2-3 sec als hij aan de lader zit | hjhm | iPhone algemeen | 4 | 03-08-15 00:27 |
Mijn iPhone laad meestal niet op als hij in de oplader zit | Lotteeee | iPhone algemeen | 1 | 08-07-13 10:30 |
iPhone: is de iphone nog gejailbraked als hij in de herstelmodus zit | pakoboy | Jailbreak | 7 | 18-07-10 16:57 |
thinner ( jawel ! ) achter glas | Nicolas V | iPhone algemeen | 15 | 22-04-10 23:18 |
|
|