Updaten naar 10.2 of wachten!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier nog een 6s met iOS 9.3.3 Maar ben aant twijfellen of ik nu wel zou updaten naar iOS 10.2, Als ik dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Updaten naar 10.2 of wachten!!
Ik heb hier nog een 6s met iOS 9.3.3
Maar ben aant twijfellen of ik nu wel zou updaten naar iOS 10.2, Als ik dit nu doe, ben in mijn jailbreak iOS 9.3.3 kwijt!! En als ik update dan zit ik met een beta jailbreak waar ik voorlopig nog niets mé kan doen 😟 iOS 10 Yalu Jailbreak Wanneer zullen die bèta's eens stoppen🙄 Mijn iPhone 7 staat nu op 10.1.1 met de beta jailbreak, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Stap maar vlug naar 10.2...
De Yalu beta is al wreed stabiel... En trouwens...je kan altijd - dus ook al ben je al gejailbreaked - de final release d'r over heen gooien...Zonder te herstellen... Edit : geldt uiteraard niet voor de iPhone7 op 10.2...Sorry...
Ignorance can easily be overcome... Stupidity is forever... Laatst gewijzigd door Wally©; 30-01-17 om 20:24. |
|
|||
|
|||
Ik wacht op de jailbreak voor iOS 10.2 op de iphone 7 plus. Ben benieuwd of dit er nog komt.
|
|
|||
|
|||
Ik heb net met een SE 10.2 jailbreak gedaan,
ben wat tweaks die ik gewend was met 9.3.3 nog kwijt. maar het werkt voor de rest stabiel nog niets tegengekomen wat crasht. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://yalu.qwertyoruiop.com |
|
|||
|
|||
Todesco heeft al laten weten dat zijn ios 10.2-exploit niet werkt op de iPhone 7 / 7 plus. Ik vrees dus dat het nog lang kan duren voor we een jailbreak hebben voor IOS 10.2 op de 7 / 7 plus.
|
|
|||
|
|||
Krijg na reset steeds de vraag of ik vannacht tussen x-x naar versie 12.2.1 wil upgraden kan ik dit uitschakelen?
Zonder dat dit de bedoeling is kan je dit accepteren en zit je met de gebakken peren. Thx. |
|
|||
|
|||
Verwijder met een Secure Shell of iFile de onderstaande property lists:
/System/Library/LaunchDaemons/com.apple.mobile.softwareupdated.plist /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.softwareupdateservicesd.plist dan hebt ge geen last meer van die update meldingen en downloads. Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Dank je wel Timosha voor je snelle reactie gaat het gelijk proberen..!
Deze komt niet voor de ander wel, /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.mobile.softwareupdated.plist Laatst gewijzigd door heijdemann; 01-02-17 om 22:01. |
|
|||
|
|||
Dan zal die daemon niet meer bestaan in iOS 10. Zal dat bij gelegenheid eens nakijken.
|
|
|||
|
|||
Top nogmaals dank Timosha
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Advies: van iPad2 upgrade naar ipad air of mini of wachten? | Mireille005 | iPad algemeen | 16 | 16-05-16 18:44 |
iPhone: 5S op 7.0.4 - Naar 8.1 gaan? Wachten? | Sick Mic | Jailbreak | 1 | 05-10-15 15:04 |
iPhone: iPhone 3G naar 4.2.1 moeten updaten i.v.m dataproblemen updaten? | Tom! | Jailbreak | 0 | 17-12-10 21:38 |
Wel updaten naar 3.0 of wachten | kev. | iPhone algemeen | 8 | 26-06-09 10:57 |
|
|