batterij iPhone 5s loopt snel leeg discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 5s die extreem snel leegloopt. ik kan hem misschien net 5 uur gebruiken. Ook valt hij vaak uit en zeg hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
batterij iPhone 5s loopt snel leeg
Ik heb een iPhone 5s die extreem snel leegloopt. ik kan hem misschien net 5 uur gebruiken. Ook valt hij vaak uit en zeg hij dat de batterij leeg is. En als je hem dan aan de oplader doet zit er nog 50% in, of heeft hij opeens 1%.
ik heb hem ook al een keer helemaal leeg gehaald en alles opnieuw geïnstalleerd maar heb nu echt geen idee wat de oorzaak is. Kan iemand mij hierbij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
accu, batterij, iphone 5s, leeglopen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6 camera's en flashlight kapot, batterij loopt snel leeg | Ilseeee | iPhone algemeen | 13 | 08-10-16 13:59 |
iPhone 6 met IOS8.4 Batterij loopt snel leeg.... | Ruud03 | iPhone algemeen | 5 | 19-06-15 20:20 |
iPhone 5 batterij loopt snel leeg | JMilano | iPhone algemeen | 50 | 26-04-14 13:47 |
Batterij iPhone 4S loopt snel leeg | dgo2 | iPhone algemeen | 28 | 16-01-14 21:40 |
Batterij loopt snel leeg | 123eliascasillas123 | iPhone algemeen | 1 | 24-08-13 10:30 |
|
|