Geen netwerk na jailbraiken iphone 3g discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb alles perfect gedaan volgens het plan. Nu krijg ik geen base meer boven in de linkerhoek. Met andere woorden ik kan niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen netwerk na jailbraiken iphone 3g
Ik heb alles perfect gedaan volgens het plan.
Nu krijg ik geen base meer boven in de linkerhoek. Met andere woorden ik kan niet meer bellen of smsen . Wat nu |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
misschien dit?
https://forum.iculture.nl/f14/i...en-bellen.html |
|
|||
|
|||
danku voor de link .
Maar ik had zeker activate phone niet aangevinkt. Omdat dit om een legale iphone gaat die ik van mobistar center heb gekocht maar helaas nog geen netwerk. |
|
||||
|
||||
heb je wel de iphone weer verbonden met itunes en daar een update uitgevoerd zodat je de provider instellingen krijgt.
dit krijg je pas al je hem weer verbind.
|
||||
|
||||
en als dat niet werkt:
https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html In de openingspost kun je 2 custom firmwares vinden die Michael geupload heeft. Het staat onder custom firmware. |
|
|||
|
|||
ja gedaan.
als ik nu de originele instellingen terug wil is het mogelijk als ik bij itunes gewoon op herstellen druk. of gebeurt er weer iets geks |
|
||||
|
||||
Dan zou je iPhone weer moeten zijn zoals je hem hebt gekocht.
|
|
|||
|
|||
Maar ik ga het zeker opnieuw proberen.
Ik was er zeker van dat ik activate phone heb uitgezet. Dus eers middagdienst werken en dan vanavond 2de poging. Alvast bedankt voor je hulp. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kijk ook even naar de handleiding voor windows als je het toch helemaal zelf wil doen https://forum.iculture.nl/f59/i...winpwn-3g.html en anders die van Michael die is 100 % goed |
|
|||
|
|||
Ik heb het toch opnieuw geprobeert.
alles lukt cydia staat erop maar netwerk helaas geen. mischien moet ik voor base wel activate phone aanvinken. omdat bij michael staat alleen t mobile niet activate phone aanvinken. waarom lukt het anders dan niet |
|
||||
|
||||
ik heb nu meerdere iPhones gejailbreaked (wel de 3G) en daar heb ik steeds mijn eigen handleiding gebruikt (niet dat ik hem na 1 keer nodig had) en werkt elke keer.
het vinkje moet echt uit en daarna krijg je een update van je provider (in ieder geval bij t-mobile.) krijg je wel een update van je provider als je de originele firmware erop zet. |
|
|||
|
|||
ja met originele firmware werkt hij perfect
EDIT: Nu heb ik het geprobeerd met activate phone En nog geen ontvangst netwerk Na te hebben sycroniseren met itunes En mijn simlock pin ingevoerd EDIT 2: Voor de 4de keer herstellen . Ik geef het op volg alles volgens meerdere instructies en niets. Dus stop ik ermee voorlopig Laatst gewijzigd door Bomans; 01-08-08 om 10:42. Reden: edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
maak een image dat je nog wel gewoon moet activeren!
dus als je pwnage gedaan heb en telefoon herstart niet aan itunes hangen dan zie je de activatie scherm daarna pas itunes opstarten en hem eraan koppelen dan krijg je van tmobile de activatie en heb je een jailbreaked tmobile iphone 3g dit werkt ook met de belgische simlock vrije iphone 3g trouwens. |
|
|||
|
|||
IK heb hem gejailbreakt.
komt het schermpje simlock ontgrendelen voor ik mijn pincode in en dan itunes aanhangen En dan geen netwerk. ik heb een belgische toestel van bij mobistar center en mijn netwerk is van BASE provider nu ga ik werken hopelijl meer info vanavond na 22u. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had na de jailbreak soms geen netwerk en soms maar 1 streepje. Nadat ik bij instellingen/algemeen/netwerk de 3G heb uitgeschakeld heb ik perfecte verbinding. Wie weet ..... in elk geval succes. |
|
|||
|
|||
En ik heb het weer geprobeerd en weer geen netwerk bereik geen Base te zien links in de hoek.
EDIT: Is mij eindelijk gelukt om mijn netwerk terug te krijgen. heb gewoon cydia aangevinkt youtube fix niet en nu is het ok Laatst gewijzigd door Bomans; 01-08-08 om 10:41. Reden: edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
you tube fix moest ook zeker niet aan (zal het even extra vermelden in de handleiding )
in ieder geval mooi dat het gelukt is en veel plezier er mee. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik krijg geen update van mijn provider (t-mobile) na het erop zetten van costum fw. Heb geen netwerk. Greetz Laatst gewijzigd door Maartendj; 02-08-08 om 12:07. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Met Winpwn 2.0.0.3, iTunes 7.7 had geen eerdere software hiervan op de pc staan.
Bij Applications heb ik Install Cydia aangezet Bij Custom images use custum pics aangezet Bij Custom payload niks aangezet Bij Advanced niks aangezet Restore met shift uitgevoerd dit gaat allemaal zonder problemen, Cydia staat op de phone. Alleen geen netwerk. 12.51 Net geprobeert om de custom firmware erop te zetten van Pwnage Tool 2.0 - Verzameltopic Citaat:
Iemand nog suggesties? Laatst gewijzigd door Maartendj; 02-08-08 om 13:56. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen duits netwerk iphone 4 | kensink | Odido (T-Mobile) | 1 | 28-10-10 22:33 |
iPhone 1e gen.: Geen unlock baseband 04-05-04G geen netwerk | johngossen | Unlock | 1 | 08-04-10 20:59 |
help help, Geen netwerk iphone 8gb | Randa | Archief | 1 | 01-01-10 22:05 |
iPhone 2G vind geen netwerk (belgie) | gaming boy | iPhone algemeen | 1 | 01-11-09 22:05 |
iphone geen netwerk | ajoub | Unlock [archief] | 6 | 13-05-08 10:05 |
|
|