[3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg error 1600 bij het pwnen met de versie hierboven......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik krijg error 1600 bij het pwnen met de versie hierboven...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik kom niet verder dan "De iPhone iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (13)."
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zet je je back-ups terug?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het was richting jou, schijnt een fout in de backups te zijn waardoor Mail crasht. Je moet je telefoon niet terug brengen met een backup maar als een nieuwe telefoon.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Idd met Windows Vista kan je hem syncen met Windows Contacts en met Mac met waarschijnlijk een mac programmatje...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is een fix in Cydia, als je deze draait kan je gewoon weer je mail.app gebruiken! je moet wel even de source toevoegen..... fix heet asMailfix2 de source die je moet toevoegen is iPhone-notes.de Werke bij mij perfect! Succes |
|
||||
|
||||
Aangezien het nog niet handig is om zonder Cydia door het iPhone leven te gaan kan je beter de versie met Cydia en Installer nemen.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Ondanks de vele berichten en vele nieuwe cf. Is mij nog niet duidelijk of ik mijn iphone 3G 16 gig. met orginele firmare 2.01 kan restoren met een custom pwnd firmware in itunes. Ik heb het geprobeerd maar dan krijg ik error 6
|
|
|||
|
|||
Geef is wat meer uitleg? hoe heb je het geprobeert dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/i...0-2-0-1-a.html Succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb zowel een mac (edit: moet zijn pc met windows)als een mac(book), maar ik had ergens gelezen (en 'n video gezien, kan het nu niet meer terugvinden) dat het in DFU krijgen verschilt tussen mac en windows, het verschil zou zijn dat bij de een je wel een pijl in beeld hoort te krijgen, en bij de ander je 'tíming' goed moet zijn omdat je de home-knop ingedrukt moet houden. Ik kan alleen niet meer terugvinden welke bij welke hoort, iemand die daar toevallig iets van weet, of is het bij beide dat je die pijl moet krijgen en niet een zwart scherm (dmv vasthouden van de hometoets nadat die is uitgegaan)?
Laatst gewijzigd door Globalist; 10-08-08 om 00:15. Reden: perongeluk mac ipv pc (windows) getypt |
|
|||
|
|||
sluit je iPhone aan op je Mac. Open iTunes en zet je iPhone uit. Houdt nu zowel je aan/uitknop als je home knop 10 seconden vast. Laat na deze 10 seconden de aan/uitknop los en houdt de home knop nogmaals 10 seconden vast ......
et voila ..... je iTunes vindt een iPhone in recovery mode. Dit is voor de mac versie. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het voor windows anders zal zijn, maar dat zal voor jou met je twee macs niet uitmaken. Zo gaat het zeker lukken. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Unlock | 1541 | 01-02-09 10:33 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
|
|